AVENE | TERMAL SU

Herkese Günaydın!

Mart ayının son gününde sizlere yeni aldığım bir üründen bahsedeceğim. Termal sular hakkında epey olumlu yazı okuduktan sonra Avené markasının termal suyunu aldım. Termal sular kısaca mineralli su diyebileeceğimiz bir yapıdalar, ferahlık vermek ve temiz hissetmek açısından önerilebilen ürünler.
   Avené Termal suyun arksında yazanlar ise;



Hassas ciltleri yatıştırmak, Ferahlık hissi vermek, alerjik reaksiyonlarda rahatlık sağlamak, kaşıntıyı geçirmek, makyajı sabitlemek, tıraş sonrası cildi yatıştırmak gibi sayılabilecek bir sürü artı yönü var.



Ben yüzümü frahlatmak amacı ile kullanıyorum. Gün içinde ihtiyaç duyduğum şeylerden biri yeni yıkanmış cilt ferahlığı olduğu için termal su benim için ön sıralarda yer alan bir ürün olacak diyebilirim. Ben çantaya atıp çıkmak için küçük boyunu aldım ki tüm gün benimle birlikte olsun ve istediğim zaman kullanabileyim. 




İçinde : Avené Thermal Spring Water, (Avené Aqua), Nitrogen olduğu yazıyor. İçerik açısından da akılda soru işareti bırakmayan bir ürün.



Fiyatı :
50   ml : 13.50 tl
100 ml : 29.50 tl
150 ml : 35.00 tl



Sizler termal su hakkında ne düşünüyorsunuz?




Twitter: 1uzayli

İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com



Yorumlar

  1. Nerden aldınız acaba? Ben aradım da bulamadım. Çok methini duydum almak istiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar