SEPHORA, THE BODY SHOP VE H&M BODY BUTTER İNCELEMESİ


    Tatlı bir pazartesi gününden herkese merhaba! :) 
Bugün sizlere Sephora, The Body Shop ve H&M'in vücut ürünlerini tanıtacağım ve hep birlikte inceleyeceğiz.


İlk ürün olan Sephora'nın "Body Lotion"ını tanıtacağım. Adından da anlaşılacağı gibi bu ürün losyon kıvamında. Ancak gerçekten yapısı daha koyu olan ürünlerle yarışacak cinsten.

Üstünde guava meyvesi olduğu yazıyor ve kapağını açınca misler gibi bir meyve kokusu karşılıyor sizi. 150 ml'lik bir ürün olduğu için de oldukça güzel. Yapısı biraz akışkan denebilir çünkü elinize dökülür  gibi oluyor ve cildiniz tarafından hemen emiliyor. Bu sayede yapışkan his bırakmıyor teninizde.
Ben bu ürünü Türkiye'de ki Sephora'larda görmemiştim, Madrid'de ki Sephora da indirim zamanında aldığım bir ürün kendisi.
                       
                                         Fiyatı : 3€ gibi komik bir fiyata aldığım için de ayrıca şanslı hissettim :)


İkinci ürün olan The Body Shop'un Mango özlü Body Butter'ına geçelim.
Bu ürün tam bir yağ kıvamında. Adından da anlaşılacağı gibi yağımsı bir kıvama sahip. Bu sebeple de ilk başta gözümü biraz korkuttu. Çünkü yağlı kremlere hiç tahammülü olmayan bir insan olarak bu kadar ünlü bir ürünün beni hayal kırıklığına uğratmasını istemiyordum.


İlk olarak elimde denedim ve evet gerçekten ilk anda emilmesini beklerseniz yalan olur. Birkaç dakika cildinize nüfuz etmesi için beklemeniz gerekiyor. Ancak ardından o pürüzsüz yumuşaklık ve mis gibi gelen meyve kokusu için sürekli bu ürünü kullanmak isteyebilirsiniz :)


                                       Fiyatı : TBS'un indirim döneminde çok tatlı bir kutuda lip butter'ıyla birlikte aldığım için 15lira civarında bi fiyatı vardı.


En son olarak H&M'in body butterında sıra, üzerinde "Desert Rose" yazısı gül kokulu vücut ürünlerini seven biri olarak beni cezbetti diyebilirim. Tam kasa yakınlarında gördüğüm için pek düşünmeden çantaya attım diyebilirim :) Kıvamı oldukça koyu ve Body Shop'un body butterından biraz daha kıvamlı ancak emilme süresi eşit diyebilirim.

 Fiyatı : 8.95'lik fiyatıyla denemeye değer bulduğum bir ürün oldu.


    Siz vücut nemlendirici ürünler olarak neler kullanıyorsunuz??


    Tüm çalışanlara ve okula gidenlere şipşak bir gün olması dileğiyle...!

Twitter : 1uzayli
İnstagram :ezgiyildirmo
Kişisel hesap : ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar