İlk Gün Yazısı

    Öncelikle herkese merhabalar!
Bugün bahar ekinoksunun ilk günü ve çok güzel bir karar vermiş bulunuyorum..
Bu benim ilk blog yazım olacak, her ne kadar daha önceden aklıma gelip giden bir fikir olsa da, gün geçtikçe yazma hevesime yenik düştüm diyebilirim :)

En az iki yıldır çeşitli blogları ve youtube kanallarını izleyerek birçok gözlemde bulunmuş biri olarak blog yazmanın bana göre olduğuna kesinlikle karar vermiş bulunuyorum.!

Lise zamanında kendi çapında yazılar yazan ve bir kompozisyon yarışmasında ödül almış biri olarak gerçekten yazı yazmanın keyfi ayrı diyebilirim. İster güncel konular olsun ister değinilmemiş, kıyıda köşede kalmış konular olsun her biri için içinizden geldiği gibi yazabiliyor olmak hem çok rahatlatıcı hem de bir o kadar işlevsel oluyor. İşlevselliği de şundan geliyor; ileride bir gün geçmişe dönüp baktığınızda o anları hatırlamak için belleğinizi zorlamaya başladığınız an alıp okuyacağınız bir yazınız sizi o anın yaşandığı güne, hatta tam o ana götürebiliyor. Bazen iyi bazen kötü hislere kapılabiliriz okurken evet, ancak hayatımız da bu iyi-kötü dengesinden oluşmuyor mu zaten?

Her neyse ilk yazı olacak bu intro'yu fazla uzatmış ve hatta konudan bir hayli sapmış olabilirim :) Ancak inanıyorum ki güzel şeyler başaracağız bu blogda. 

Kozmetik, moda, gezi, kitap, film, müzik, insani konular.. kısacası aklıma gelen çeşitli konularda sizlerle olmaya çalışacağım. Ancak içimden geçiyor ki kozmetik konusu biraz daha ağırlıkta olabilir. Biz kadınların en büyük tutkusu da bu değil mi zaten ? :) Evet tecrübesiz bir blogger olarak başlıyorum bu işe, ancak sizlerin güzel desteği ile güzel işler başaracağız diyerek sözlerime şimdilik son vermek istiyorum. 
En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.. Herkese mutlu günler..

Bana ulaşabileceğiniz adres:

ezgiyldrm1905@gmail.com  





Yorumlar

Popüler Yayınlar