NYX | MEGA SHINE LIPGLOSS

         Herkese yeniden merhaba! :)

Bugün sizlere Nyx markasının lipglosundan bahsedeceğim. Nyx markası pek çoğunuzun bildiği gibi önceleri Türkiye'de satışı olmayan ancak son bikaç yıldır satılan bir Amerikan drugstore markası.

 Türkiye'de ilk başlarda bildiğim kadarıyla Douglas'larda satılıyordu ancak son gidişimde Nyx standını kaldıracaklarını, standda olan ürünlerin son olduklarını söylediklerinde hem üzüldüm hem de şaşırdım. Zaten Türkiye'de her an elimizin ulaşacağı bir yerde değilken, üstelik Amerik'da 5-10$'lık komik fiyatlarına rağmen türkiyede 30-40 liradan satılırken, bir de çekilme kararı alınmasına biraz da kızdım açıkçası.

Her neyse dedim ve standı gezmeye başladık arkadaşımla. Asıl aradığım lip gloss "Butter Gloss" serisinden Tiramisu rengiydi ancak o serinin ellerinde olmadığını duyunca yeni arayışlara girdik. Capacity Douglas'ta markayı bulduk.


Üstelik 1 alana 1 hediye şeklinde tatlı bir kampanya yapmışlardı.


Ve bende adını Amerikan bloggerlardan çok duyduğum o meşhur Mega Shine Lipgloss serisine bakmaya karar verdim. Çok güzel bir renk olan "Miami Babe" rengini almaya karar verdim ve 2. ürün için araştırmalara başladım ancaaakk tüm aramalara rağmen istediğim gibi bir ürün bulamadım ne allık ne concealer hiçbir renk ya tenime gitmedi ya da çok koyu kaldı.

En son çare sevgili arkadaşım Burcu "2. ürünü de ben alayım ortaklaşa ödeyelim." gibi parlak bir fikir attı. Zira sırf almış olmak için bişey almak istemiyordum. O da aynı glosstan aldı ve Douglas'tan çıktık.

Bu gloss kendi başına 22.90'dı biz iki tane alıp ortaklaşa ödediğimiz için bana 11 küsüre geldi.


 * Şimdi uzun açıklamalardan sonra sıra geldi ürünü tanıtmaya:


Mega Shine Lipgloss adından da anlaşılacağı üzre parlak bitişli bir ürün ve bu sayede dudakta çok şık görünüyor. Çok güzel bir gül kurusu rengi. Öyle yapış yapış çirkin bir his kalmıyor dudaklarınızda.  Ve çok hoş bir kokusu var insanı baymayan türden.


Rengin kalıcılığı ise bir drugstore markasına göre oldukça kalıcı diyebilirim. En azından 2-3 saat dudaklarınızda rengini (parlaklığını değil ama) koruyor. Parlaklığı ise şu şekilde geçiyor. Sanırım dudak o nemli hissi veren ürünü emdiği için sadece rengin kalması gibi bir durum ortaya çıkıyor.

Ancak tüm bunlara rağmen bir drugstore markası olması neticesiyle çok fazla bir performans sergilemesini beklememek gerekiyor. Bu renkten hoşlananlara tavsiye edebileceğim bir ürün.

Elimde swatchladığımda dudaktakine yakın bir görünüm oldu, üstelik dudağınızın kendi pembeliğinin üstüne uygulandığında hiç de sırıtmayan bir ürün.
Nyx markasının çekileceğini duyduktan birkaç hafta sonra duyduğum güzel bir duyuruyu da sizinle paylaşmak istiyorum.


Nyx markası Douglas'tan çekildi ama Boyner'de stand açmış ve bunu da yine bir blogger olan sevgili Görkem Karman'dan bizzat öğrendim. :) Bilginiz olsun istedim.





Herkese mutlu günler.. :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar