MARC JACOBS | LOLA

Herkese yeniden merhaba!
İlk gönderime sizlere bir parfümü tanıtarak başlamak istiyorum. "Marc Jacobs - Lola 100 ml edp" 
Bu parfüm bana doğum günümde çok sevdiğim birinin hediyesi olarak geldi. O kadar şık ve klas bir koku ki ilk kokladığınızda bıraktığı izlenim sanki çiçeklerin arasında yürüyormuşsunuz gibi oluyor. 

Genç bir koku, yani dinamik ve özgün bir kokusu var. Piyasadaki ezberlenmiş kokuların ötesinde olduğunu kullandıkça fark edebiliyorsunuz.

Bütün bunların ötesinde insanı sıkmayan baymayan bir kokusu olduğunu söyleyebilirim. Evet buram buram koksanız da insanın içini bayan çiçek kokularından değil. 

İçerik olarak:  
fuşya ve şakayık çiçeklerini barındıyor, sanırım ezberlenmiş kokulara benzemesinin sebebi bu çiçeklerin kokusu. Bunların yanı sıra içinde pembe biber tanesi, armut ağacı ve sulu greyfurt, yumuşak vanilya tonka fasülyesi (artık her neyse:)) olduğu söyleniyor. 

Daha da iyisi eğer anlayan varsa ingredients olarak nelerin bulunduğunu bu fotoğraf daha iyi anlatacaktır sanırım :)
Bu ürüne sevil kozmetikten, tekin acardan ve sephoradan ulaşabilirsiniz.

 Online satış sitelerinde de satıldığını, üstelik acayip indirimler yapıldığını görüp duysam da sahtelik konusundaki şüphelerim nedeniyle bizzat mağazadan alınmasını öneriyorum. 

Tabiki her mağazanın satış fiyatı da birbirinden farklılık gösterecektir. En iyisi sıkı bir takip ve araştırma sonucu almanız, sonuçta oldukça yüksek fiyatlı bir  ürün.

Sevil kozmetik online sitesinde 264 lira olduğu yazıyor. 
Kendi sitesinden de bakabilirsiniz.

http://www.marcjacobs.com/marc-jacobs/fragrance/lola3.4oz/lola-eau-de-parfum-spray-3-4-oz?sort=

Dediğim gibi bu parfüm bana hediye geldiği için fiyatını bilmiyorum. Bu güzel hediye için tekrardan teşekkür ediyorum.

Herkese mutlu günler! :) 






Yorumlar

  1. Geçen sene severek kullandığım tek koku buydu. Tekrar tekrar alabilirm. Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)) Ben de aşık oldum kokusuna zaten, adı da harika, şişesi de harika bayılıyorum kısacası! :**

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar