BENEFIT THEY'RE REAL | PUSH UP LINER


 Herkese Kocaman Bir Merhaba!

 Geçen haftalarda katıldığım ve kazanan 5 talihliden olduğum bir çekiliş sonucu kazandığım Benefit markasının 27 Haziran'da yani bugün raflarda olacak They're Real Push Up Liner'ı kullandım ilk izlenimini sizlerle paylaşacağım.


Bu çekilişi nasıl kazandığımı zaten anlamadım yani o kadar çok şaşırdım ve sevindim ki uzun süre inanamadım dönüp durup çekilişi kazandığımı belirten instagram mesajını okudum :)) 


Birkaç gün önce kargomu almamla birlikte bir deneme yaptım ve ilk denemelerimi sizlerle paylaşacağımı söylediğim için bunu çok da geciktirmek istemedim.



Benefitin çok tatlı bir paketi içinde geldi, kendilerine tekrardan bu kadar hızlı gönderim yaptıkları için teşekkür ediyorum :)




İçinden They're Real Push Up Liner ve They're Real Maskara (bu maskaraya bayılıyorum ve çekilişten eyeliner ile birlikte çıkması çok harika) çıktı. Maskarayı ayrıca bir inceleme yazısı ile tanıtacağım :)

Öncelikle ürünü tanıtayım
-Ürün incecik uzun  bir paket halinde ve kapaklı olarak üretilmiş, yani kalem eyelinerler gibi bir dış görünüşü var.
            
-Kapağı açınca turuncu renkte bir tıpa görüyorsunuz kapakta ve bu, ürünü ilk kullanan kişinin siz olduğunuzu gösteriyor.Ancak o halini fotoğraflamayı unuttum, heyecanıma verin :)


-Alttan çevirerek istenilen miktarda ürünü yukarı doğru çıkarıyorsunuz ancak ben bu konuda biraz acemilik yaşadığımı söyleyeceğim, birkaç sefer çevirdiğim halde ürün gelmeyince birkaç kez daha çevirdim ve bir anda istenilenden fazla ürün çıkmış oldu, ne yazık ki fazlasını almak zorunda kaldım (üzülerek!)




-İçinden çıkan jel gerçekten jel eyeliner kıvamında yumuşak bir şekilde çıkarak tüpün sürme yerinin de kauçuk benzeri bir maddeden olması dolayısıyla yumuşacık bir şekilde sürüm işlemini yapıyorsunuz.




Dediğim gibi ben biraz acemice yaptığım için ilk sürüşte istediğim şekilde eyeliner çekemedim ancak biraz üstünden geçerek daha iyi bir hale getirdim.



Benim için kötü noktası sadece şu oldu. Bu ürün temizlenmiyor arkadaş!



Yani makyaj temizleme sularının zaten çıkaramadığını okuduktan sonra hiç denemedim bile o şekilde çıkarmayı ve Diaderm'in Makyaj temizleme yağını (jel kıvamında pompalı bir ürün) kullanarak çıkarmayı denedim. Sonuç çok çok olumsuz değil ama bir hayli uğraştırıyor ve tamamen temizlenmesi biraz zaman alıyor.



Bunun dışında dediğim gibi benim acemiliğimden kaynaklanan sürme zorluğum dışında ve zor siliniyor olması (ki bu şık bir çokları için süper bir haber, gün içinde asla akmıyor!:)) herhangi bir olumsuz yanı olmayan bir ürün.



Bence bu ürünü deneyip de beğenmeyen kişi olacağını düşünemiyorum :))

Biraz da bende nasıl durduğuna bakalım.
Sizin için ışıkta çekmeye çalıştım, son bikaç sene içinde oluşan güneş lekelerimi ve çillerimi görmezden gelin :)













Gözüm açıkken güzel görünen nadir eyeliner'lardan oldu, bu da sürüş için yapılan özel ucu sayesinde sanırım.





*Bu ürünÜ çekiliş sonucu kazandım ancak görüşlerim tamamen bana ait.





Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar