THE BALM - INSTAIN BLUSH (HOUNDSTOOTH)


               Merhaba!

Bugün The Balm markasının çok mu çok güzel allıklarından birini tanıtmak istiyorum sizlere.
Bu allık "İnstain" Başlığını taşıyan bir dergi kapağını andıran bir sunum ile geliyor ve çok şirin bir paketi var.


Zaten paketlemeye de tasarıma da söyleyecek pek bir şey yok. Üstelik bu minicik allığın içinde bir de aynası var.








Parlama yapmaması adına aynayı çekmedim ancak allığın hemen üstünden minik bir kesitini görebilirsiniz :)


Biraz da yapısından ve renkten bahsedelim. Rengin adı "Houndstooth" ve çok güzel bir gül kurusu ve çok hafif bir kiremitlik de barındırıyor. Ancak sürüldüğünde ortaya çıkan gül kurusu pembelik daha baskın olduğu için ağırlıkta olduğunu söylemek gerekir. Tam bir bahar ve yaz rengi olduğunu düşünüyorum. Zaten bu renk her zaman kullanılabilecek bir ton ve yanaklarda çok baskın görünmüyor sadece çok güzel bir canlılık katıyor makyaja.
Çok hafif bir makyajdan ağır bir gece makyajına kadar türlü varyasyonlarla denenebilecek ve her birine yakışacak bir renk.


Sürümü ise çok güzel ve harika bir şekilde dağıtılabiliyor. Benim allıklarda en sevmediğim özellik olan sürdüğün yere sabitlenip kalma durumu bu allıkta yok! Ki bu harika ötesi bir özelliği, ben Real Techniques Contour Brush ile uyguluyorum, kendisi yuvarlak uçlu bir fırça olduğu için allığı dağıtmada çok başarılı olduğunu düşünüyorum. 


Ayrıca açık konuşmak gerekirse bu serideki en güzel renk bence bu, diğerleri ya çok çok turucumsu ya da kırmızıya yakın renkler. Neden böyle güzel yapıda bir seriye öyle renkler eklemişler anlayamadım doğrusu. Çok daha doğal renkler konulabilirmiş diye de düşünmedim değil :)


Ben bu allığı gratisin anneler günü indiriminde aldım ve 40 tl'lik fiyatı yanılmıyorsam %40 indirimli olarak  aldım. Zaten gözüm vardı bir de indirim olunca çifte kaymaklı oldu :))


Sizin tercih ettiğiniz allık markası ve renkleri neler?

Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar