NARS RADIANT CREAMY CONCEALER | MAKEUP FOREVER FULL COVER KARŞILAŞTIRMA

 Herkese Merhaba!
    Mezuniyet günü yaklaştıkça acaba fondöten mi sürsem yoksa kapatıcıyla sivilce izlerini, minik lekeleri mi kapatsam diye gidip gelirken araştırma yapmaya başladım ve Makeup Forever Full Cover ile Nars Radiant Creamy Concealer arasında gidip geldim ve en son dedim ki en iyisi ben Taksim Sephora'ya bir uğrayayım ve ordaki makeup artistlerden yardım alarak bir karar vereyim.


     Ve final sınavlarımın son günü hemen soluğu Sephora'da aldım. İlk etapta Nars standına gidip bu ürünü sorduğumda görevli bayan bana renklerinin olmadığını ve uzun süredir getirmediklerini söyleyerek beni Makeup Forever standına götürdü ve başladı Full Cover'ın özelliklerini anlatmaya. Yüzüme herhangi bir ten makyajı yapmadan gittiğim için sağ yanağıma ve sol yanağıma iki ayrı renk uyguladı. Sol tarafa sürdüğü renk tenimde "daha az" sırıttığı için ve özellikleri açısından da biraz benim araştırmalarım biraz da bayanın iknası sayesinde spot ışıkta tam olarak emin olamamakla birlikte "8" numarayı almış bulundum. Mağazadan çıkıp yürürken aynayla yüzüme baktım ve "sanki bu bana biraz koyu oldu" dedim. Ancak eve gelip nerdeyse genel bir uygulama yaptığımda rengin bana hiç uyumlu olmadığını farkettim.



     Oysaki ben bu kapatıcıyı sadece lekelerin üzerine sürerek yüzümdeki genel renk eşitsizliğini giderecektim. Ancak neredeyse yüzümün tamamını kapatıcıyla kapatmama rağmen boynum ile yüzüm arasında belirgin bir renk farkı oluştu.Hatta makeup artistin söylediğine göre yüzüm boynumdan daha açık olduğu için, bir de üstüne yazın da bronzlaşacağım için bir ton daha koyusunu almalıymışım. Ancak bu bile tam tersine yüzümün rengini daha koyu hale getirdi. Üstelik sürümü çok zor, her ne kadar nemlendirici ile yüzümü nemlendirmiş olsam da sürüldüğü gibi maske formunda yapışıp kaldı ve dağıtmakta oldukça zorlandım. 



    Ne yapayım nasıl edeyim diye düşünürken ertesi sabah arkadaşlarımızla bir plan yapmıştık kahvaltı yapıp masa oyunları oynayacaktık. Arkadaşlarıma da bu konudan bahsettim erkeklerin azınlıkta kaldığı bir anı fırsat bilerek :)) ve ısrarla götürüp herşeyi anlatıp varsa başka rengini almamı önerdiler. Ben de hiç başarılı değilimdir bu konularda. Hatta gerekirse çirkefleş o kadar paraya minicik şeyi satıyorlar ilgilenmek zorundalar falan dediklerinde iyice gaza geldim. Zaten henüz bir gün bile dolmamıştı saat itibariyle :D Ben de arkadaşlarımı yolcu ederken tekrardan taksime gidip Sephora'da yetkili bir kişiyle görüşmek istediğimi söyledim. Gelen görevli önceki gün ürünü aldığımda kasadaki görevliydi ve beni tanıdı zaten. Ben olanları anlattığımda hiçbir direnç göstermeden "Buyrun istediğiniz renge karar verin, hatta Nars kapatıcıya karar verirseniz onunla da değiştirebilirsiniz." demesin mi! Dünkü makeup artist bana renklerin olmadığını söylemişti dedim şaşkınlığımı gizlemeyerek. Yanlış bilgi vermiş olabilir özür dileriz dedi ve Nars standındaki bir başka makeup artiste beni teslim ederek kasaya geri döndü. Biz de başladık Custard ve Ginger renklerini yine yüzümün sağ ve sol yanlarına uygulamaya. Tabiki kazanan Ginger oldu. Hatta arkadaşımın kardeşi de bizimleydi ve nasıl durmuş diye sorduğumuzda nereye sürdünüz diye sorarak galibi belirlemiş oldu :) 









 Bu kadar uzun bir girişten sonra gelelim kapatıcıyı tanıtmaya. Keşke Makeup Forever'ın kapatıcısını da fotoğraflamış olsaydım tam bir karşılaştırma yapabilirdim ancak en azından spot ışıklara ve görevlinin dolduruşlarına aldanmamak gerektiğini bir kez daha tecrübe ile sabitlemiş oldum.


     Nars Radiant Creamy Concealer bittikçe alınacak ürünlerden bir tanesi. 

Evet gramajı çok az fiyatına göre. 6 mL bir fırçalı ambalajda. Başkalarının kullanmasına izin vermeyeceğim için fırçalı olması çok rahatsızlık vermiyor o kadar da. Sürümüne gelecek olursak adı üstünde krem gibi sürülüp anında dağıtabiliyorsunuz ve sabitlendiği anda kalıcılığına diyecek yok. Bir de üstünden pudra geçerek sabitlendi mi gün içinde sizi idare edecektir. 


     Zaten Full Cover'ı aldıran makeup artist Nars Radiant Creamy Concealer'ın kapatıcı özelliğine ek olarak aydınlatıcı özelliği yüzünden sivilce izlerimi daha da belirginleştireceğinden bahsetmişti ancak şimdiye dek öyle bir sorunla karşılaşmadığımı belirtmeliyim. Hatta ve hatta Full Cover anında maskeleştiği için kabuklanma gibi bir görünüme yol açtı bunun tersine. Yani makeup artistin söylediklerinin hepsinin ters çıkması beni ne kadar şaşırttı anlatamam! Bu konuda daha da uzun yazabilirim ancak konuyu çok dağıtmayalım. 



     Ürün zaten kapatıcı olduğu için göz altlarında kullanıldığında ne kadar harika olduğunu çok da anlatmaya gerek yok ancak birkaç söz etmek istiyorum yine de. Göz altlarımıza beyaza yakın ve tenimizden çok çok açık kapatıcılar sürersek flaşlı fotoğraflarda hayalet gibi çıkacağımızın garantisini verebilirim. Zaten fotoğraf çekmesek bile hiç doğal bir görünüm olmayacaktır. Benim tavsiyem ten renginizden en fazla 1-2 ton açık olmak üzere kapatıcı sürerseniz çok daha doğal görünecek, sadece göz altlarındaki morlukları ve damarlanmayı kapatarak doğal güzelliğinizi ortaya çıkarabileceğinize inanıyorum. 



     Üç farklı ışıkta çekmeye çalıştım daha iyi görüntü yakalayabilmek adına. İlki mor renkli odamın kendi ışığında



İkincisi biraz güneş ışığında 

Ve üçüncüsü de tam güneş ışığının altında, daha iyi anlaşılsın diye 
 Eğer siz de kapatıcınızı fondöten üstüne sürerek lekeleri kapatmaktansa bu sıcak yaz günlerinde tek başına lekeleri kapatmak için kullanmak istiyorsanız, ten renginizle çok sırıtmayacak ve sivilcelenmeye neden olmayacak Nars'ın kapatıcısı gibi ürünlerle çok daha rahat edebilirsiniz. Bu sıcak havalarda yüzünüzde akşama kadar kalacağının garantisi olmayan ve siz terledikçe dağılıp bulaşacak fondötenlerden çok daha temiz bir sonuç alacağınıza inanıyorum. Bir de kapatıcının altına bir primer (ben Rimmel London Stay Matte Primer'dan çok memnunum!) sürüp kapatıcınızı uyguladıktan sonra çok hafif pudra geçerseniz gün boyu yağlanma sorununuzu çok çok aza indireceğinizden emin olabilirsiniz.



     Mutlu kalın!


Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar