CLIVE CUSSLER | KÖR DALIŞ

Herkese merhaba! 



 Bugün size çok sevdiğim bir yazarın bir kitabını tanıtacağım, yazarımız Clive Cussler ve bu yazarla beni çok sevdiğim bir lise arkadaşım tanıştırdı. İyi ki de tanıştırdı, arkadaşımın neredeyse her kitabını okuduğunu bildiğimden dolayı ne olabilir ki bu kadar güzel olan diye düşündüm ve okuduktan sonra sebebini anlamış bulundum, şu ana kadar Kutup Kayması, Titanik, Sparta Altınları, Şok Dalgası, Kayıp Kent, İnka Altını kitaplarını okudum ve bende kendimce kitaplarını arşivlemeye karar verdim. Şu anda elimde okunmayı bekleyen bir de "Beyaz Ölüm" var. Büşra'ya bir kez daha teşekkür ediyorum beni okumam için teşvik etmesi nedeniyle :)



     Cussler; batık gemileri bulup çıkarmakla, ün salmıştır. Ulusal Sualtı ve Denizcilik Kurumu'nun (NUMA) kurucusudur. Aynı zamanda NUMA, kitaplarında da geçmektedir ve realiteyle kurgunun birleştiği yerlerden biridir. 



Bugünkü kitabımız ise "Kör Dalış"...



"1914 yılında iki ünlü ajan, iki ayrı kazada öldüler. Yalnızca bu iki ajanın bildiği esrarengiz bir plan da onlarla birlikte sulara gömüldü. Bu milyonlarca dolar değerindeki planı nedense hiç kimse bir daha aramak istemedi.



Yıllar sonra Amerika bu esrarı çözme görevini Dirk Pitt'e vermişti. İngilizler de Brain Shaw'dan planı mutlaka bulmasını istiyorlardı.



İki genç adam amansız bir mücadelenin içindeydiler ama yanlarında soluk alan ölümden habersizdiler.



Clive Cussler, gerilim ve macera dolu bu romanında yine okurlarını heyecan seli önünde sürüklüyor"


Diye özetlenmiş kitabın tanıtımında ancak kitap bundan çok daha fazlası emin olabilirsiniz.



 Bir kere herşeyden önce Dirk Pitt'in de işin içinde olması çok daha  güzel kılıyor kitabı. 

   
 Ve ayrıca bendeki kitap ilk baskı olması sebebiyle çok daha değerli, bu kitabı taksimde 2. el kitaplar satan bir dükkandan aldım ve 1. baskı yazısını gördüğümde ne kadar sevindiğimi anlatamam. 1981 baskısı ve hala sapasağlam duruyor...




Eğer bu şekilde çözülmesi gereken gizli hikayeler barındıran romanlardan hoşlanıyorsanız Clive Cussler okumaktan çekinmeyin. Bir süre sonra kendinizi kaptıracağınızın garantisini verebilirim :))




                                                               Herkese mutlu günler!



                                                                  Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com



Yorumlar

Popüler Yayınlar