BİTENLER | #1

Merhaba!
 Bir süredir bitirdiğim ürünleri bir torbada biriktirdim ve sonunda sizlere de göstermek istedim.

Saç Ürünleri :

Avon Advance Techniques Moisture Sleek Smoothing Cream : Pürüzsüzleştirme açısından etkisini pek göremesem de taramada oldukça kolaylık sağladığını söyleyebilirim. Elimdeki saç ürünleri bittiğinde kendisine bir şans verebilirim. 



L'oréal Elseve Total Repair 5 Yapılandırıcı Sıvı Saç Kremi : Evet kullandığım dönemde saçlarımda bir yumuşaklık ve dokunduğumda güzel gelen bir his bırakıyordu. Aynısını kullanmak yerine Gliss markasınınkini yedekledim.

 Cilt Bakım Ürünleri :




Sephora Supreme Cleansing Foam (Yüz Temizleme Köpüğü) : Bu köpükle istersem sadece makyajımı temizleyip istersem de makyajımı başka ürünle temizledikten sonra yüzümü yıkamak için kullanıyordum. Oldukça memnundum. Herhangi bir sivilcelenme veya kuruluk yapmadı. Şu anda almayı düşündüğüm başka bir temizleyici var ancak ilerde yeniden kendisine dönüş yapabilirim.

La Roche Posay Effeclar Purifying Foaming Gel (Arındırıcı Temizleme Jeli) : Bu jeli kullanırken cildimi kuruttuğunu hissettim, yani daha çok neme ihtiyaç duyuyordum kullandıktan sonra, ancak daha sonra arındırıcı özelliği olması sebebiyle ara temizleyici olarak kullanmaya karar verdim. Yani cildimi arada bir yoğun temizlik için bu jelle yıkadım ve sonuç daha iyi oldu. Sivilcelenmeye neden olmadı. Yeniden alınabilir.

Yves Rocher Purbleuet Gentle Make Up Remover (Hassas Gözler için Temizleyici) : Bu makyaj temizleyici suya dayanıklı makyajı çıkarma bile oldukça iyiydi ancak gözlerimde yanma yapıyordu. Yeniden almayı düşünmüyorum.

Papulex Créme Oil Free (Yağsız nemlendirici) : Bu kremi cildim için tedavi gördüğüm sırada doktorum reçeteme yazmıştı ve ben hala bu markanın temizleme jelini ve bu kremin 2. tüpünü kullanıyorum. Oldukça memnunum. Kesinlikle hiçbir sivilcelenme ve tahriş yapmadı. İlaçlı bir ürün olmadığı için karma ve yağlı ciltlilerin özellikle akne problemi olanların rahatça kullanabileceğini düşünüyorum. Ancak yine de doktorunuza danışmayı unutmayın.

Tırnak - Diş ve Dudak Ürünleri : 


Parmex Aseton Sümbül Kokulu : Bu asetona bayılıyorum. Kaçıncı şişe olduğunu bilmesem de hala kullanıyorum ve kullanmaya devam edeceğim. Çok çabuk ve etrafa bulaşma yapmadan ojenizin çıkmasını sağlıyor. Stoklu bir şekilde duruyor.

Pronamel Diş Macunu : Diş minesi zayıflığım yüzünden doktorumun önerisiyle kullanıyorum ve çok memnunum bu diş macunundan. 

Blistex Lip Brilliance Lip Balm : Bu lip balmın kokusu ve yumuşaklığı bir harika. Yeniden alacağım.

Nivea Med Protection Lip Balm SPF 15 : Dudaklarımın yoğun olarak kuruyup çatladığı dönemlerde iyi gemişti. Yedeğini kullanmaya devam ediyorum.

Nivea Hydro Care Lip Balm SPF 15 : Yapısı çok yumuşak olduğu için çok çabuk erimeye müsait. Bahsettiği nemi sağladığından emin değilim. Yeniden almam. 

El - Ayak - Vücut Kremleri :


Shu Therapy Ayak Kremi :  Bu kremi bir alışverişimde hediye olarak almıştım ancak kendisine resmen aşık oldum. Vaseline sürmeye üşendiğim günlerde yaz kış kurtarıcım bu krem oldu. Konsantre kıvamlı olduğu için gerçekten yoğun bakım sağlıyor. Kesinlikle yenisini alacağım.

Dove İntensive Nourishment El Kremi : Kuru ve çatlak elleri anında yatıştırır diyor olsa da o etkiyi pek göremedim. Ancak düzenli kullanımda güzel bir yumuşaklık veriyordu. Belki kışın yeniden alabilirim.

Neutrogena Konsantre El Kremi : Bu süper ötesi kremin kutusunun patlaması sebebiyle tamamen bitiremeden çöpe yolluyorum. Sebebini anlamadım ancak  kış için yeniden almayı düşünüyorum.

Vaseline Aloe Fresh Hydrating El ve Vücut Kremi : Bu krem sadece anlık iyileştirme sağlıyor. Ertesi gün sürmesen eski kuruluğa geri dönüyorsun. Ve üstelik sürümü rahatsız edici, terletiyor. Çikolatalısını da kullandım ancak memnun kalmadım. Yeniden almam.


Bunlar benim son zamanlarda kullanıp bitirdiğim ürünlerdi. Siz ne düşünüyorsunuz :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar