CİLT BAKIM RUTİNİM | GÜNDÜZ / MY CURRENT SKİN CARE ROUTİNE | DAY


Merhaba!


      Yaz aylarında kullandığım ve şu anda da devam eden cilt bakımı rutinimden bahsedeceğim bugün.

Havalar biraz daha soğuduğunda ürünlerimin bazıları değişecek ancak uzun zamandır kullandığım ve etkilerini tamamen bildiğim ürünlerden bahsetmek istedim sizlere.


Sabah kalkar kalkmaz ilk işim banyoya gitmek oluyor, hemen yüzümü yıkamak istiyorum çünkü uyandığım gibi.

  Bunun için doktorumun tavsiyesiyle aldığım ve cilt tedavi sürecimde kullandığım Papulex sabunsuz yüz temizleme jelini kullanıyorum. Bu ürün kozmetik içerikli olmadığı için cildime gerçekten iyi geldi, gözeneklerimi derinlemesine temizliyor ve yüzümü kuruladıktan sonra hiçbir gerginlik hissi olmuyor. 
O arada dişlerimi de fırçalıyorum. Sürekli devam eden bir diş sorunum olması nedeniyle doktorumun kullanmamı söylediği Pronamel Günlük Bakım Diş Macununu kullanıyorum ve oldukça memnunum.


 Daha sonra yazısını burada yazdığım Avene termal suyu yüzüme sıkıp kendiliğinden cildimin emmesini bekliyorum ve ardından Yves Rocher'in Pore Minimizer Toniğini ellerime bir miktar alarak göz çevresi hariç yüzüme uyguluyorum. Bu ürün losyon kıvamında olduğu için elinize alarak sürüyorsunuz. Kokusu çok güzel olmasına rağmen nemlendirme etkisi dışında gözeneklerimde bir küçülme etkisine rastlamadım. Bittiğinde muhtemelen bir daha almam.

 Ardından yine tedavim esnasında doktorumun reçeteme yazdığı nemlendiri olan Papulex yağsız kremi cildime sürüyorum. Bu krem cildimi nemlendiriyor ancak herhangi bir yağlanmaya sebep olmuyor. Bu iki ürün de ilaç içermediği için istediğim süre boyunca kullanabilirmişim. Ancak ben yeni ürünler denemek istediğim için daha iyisini bulursam sanıyorum ki kremimin 2. tüpü de bitince yenisini almayacağım.

 Daha sonra L'oreal'in Triple Action serisindeki göz kremini göz altıma ve parmağımda kalanları da göz kapaklarıma uyguluyorum. 

En son olarak ise evde kaldığım günlerde gündüz de yüzüme sürdüğüm yine Yves Rocher'dan Stop Blemish Lotion sivilce küçültücü kremini kullanıyorum. Üstünde losyon yazsa da daha çok ince yapılı krem kıvamında ve gerçek işe yaradığını düşündüğüm ve yeni çıkan sivilcelerime uyguladığımda kısa sürede küçülltüğünü gördüğüm bir ürün kendisi. Dışarı çıkacakken makyaj yaptığım için sürmüyorum çünkü sivilcenin üstünde parlak bir görüntü oluyor bu kremi sürünce. Daha iyisini bulana kadar da alıp kullanmaya devam edeceğim sanırım.

Benim gündüz cilt bakımı rutinim böyleydi. Sizler sabah cilt bakımınızda nelere dikkat ediyorsunuz? Lütfen paylaşın..

Yorumlar

Popüler Yayınlar