YVES ROCHER | BLUSH NATUREL 10 TEINT CLAIR ROSE


 Merhaba!

Güzel ve şeker pembesi bir allık almaya heveslendiğim günden beri Yves Rocher'ın harika kokulu allıklarından almayı çok istemiştim.


 Gidip bu harika pembe rengi aldığımdan beri dibini görmüş olmamdan da ne kadar çok sevdiğim anlaşılıyordur mutlaka :) 



Ürün 7 gr'lık plastik ve üstünden içindeki rengi görünen kapaklı bir şekilde. Artık dibi göründüğü için bunu görüyor olmak beni üzüyor :))





Bu allığı alalı 1 seneyi geçti evet ancak o arada birkaç daha allık alınca çoook uzun süre kendisine dönmedim. Özellikle yazları istemeden de olsa bronzlaşınca bu allığı sürmenin hiçbir anlamı kalmıyordu çünkü belli olmuyordu! O sebeple daha çok kışın ve havaların yeni ısındığı aylarda veya sonbaharda veyahut ağır göz makyajı ya da ağır dudak makyajı yapınca kullanmayı tercih ediyorum. 



Pigmentasyon açısından çok pigmentli olmadığını söyleyebilirim. Ürünün tek sevmediğim özelliği bence bu. Çünkü yazın bu allıktan mahrum kalmak çok kötü bir durum. Ancak biraz fazla uygularsanız daha yoğun bir görünüm elde edebilirsiniz. 



Satıcı bu rengin zaten beyaz tenlilerde daha çok belli olacağını söylemişti ancak bu rengi sevmek için illa beyaz tenli olmaya gerek yok bence.



Üstelik harika bir kokusu var, ben bu allığı gerçekten çok seviyorum. 


İşte allığı uyguladığım bir fotoğrafım, bir değişik pozu İnstagram'a da eklemiştim. Allık belli belirsiz evet çünkü bronzlaşmıştım bu fotoğrafta :)
Yves Rocher'a yolunuz düşerse en azından koklayın derim :)


         Çiçek kokulu günler!

Yorumlar

Popüler Yayınlar