MAYBLLINE COLOR TATTOO 24 HOUR - 65 PINK GOLD


Merhaba!


      Resmi olarak sonbaharın ilk gününde olmamızın verdiği mutlulukla bildiriyorum! Renkleri kullanmaya devam edebiliriiz! :) Bu krem farı her mevsimde kullanmayı seviyorum ne yalan söyleyeyim, ancak tam bir sonbahar makyajı olabilmesi adına bordo renklerle güzel bir gölgelendirme yaptıktan sonra hazırız!



      Maybelline Color Tattoo'ları çok sevdiğimi daha önce yayınladığım Color Tattoo "On and on Bronze" yazısında bahsetmiştim. Ve o yazıda bende ki diğer rengin incelemesini yapacağımdan bahsetmiştim.



      Sahip olduğum bir diğer renk ise Pink Gold isimli harika sedefli pembe rengi. Bunu ilk aldığımda bir süre kullanmaya kıyamayıp sabah kahvaltılarda masaya benimle götürüp sadece bakınmakla yetinmiştim :)) Annem bu yüzden uzun süre benimle dalga da geçse ürüne olan aşkımı anladığınızı umuyorum.




      Bu krem far da aynı bronz renkli olanı gibi uzun süre kalıcı ve sabitlendikten sonra siz makyajınızı çıkarana kadar hiçbir yere gitmiyor. 



      Ben bu farları kullandığım günlerde ekstra bir far bazına ihtiyaç duymuyorum özel günler dışında. Hatta bazen bu farları far bazı yerine kullanıp üstüne başka renkler sürerek farklı tonlarda makyajlar elde edebiliyorum. 


       Bu farları isterseniz ince bir şekilde çok yoğun olmadan sürebileceğiniz gibi biraz fazla sürerek dikkatleri üstünüze çekebilirsiniz. 



      Uzun süre yüzük parmağımla uygulama yapıp ardından fırça ile uygulamayı denedim ve fırça ile daha rahat hareket edebildiğimi gördüm. Ancak her iki şekilde de çok rahat şekilde sürüp çıkabilirsiniz. Bir kaç rengi daha var aklımda almayı planladığım.Gerçekten çok başarılılar ve bir şans verilmesini hak eden ürünler.



      Renkli günler !

Yorumlar

Popüler Yayınlar