KOYU RENKLİ SONBAHAR RUJLARIM - FALL LİPSTİCKS


 Herkese mutlu pazarlar!


       Sonbahar geldi ve makyajımızın da mihenk taşlarından olan rujlarımızın renklerinde uçuk, canlı pembelerden, turuncunun en canlı tonlarından yavaş yavaş koyu pembelere ve hatta kırmızı ve bordolara geçiş yapmaya başladık :)



       Ben kırmızı ruj kullanmadığımdan, kendime yakıştırmadığımdan hiç kırmızı bir rujum yok. Eskiden bir iki tane vardı ancak bitirmeye ve elimden çıkarmaya çalıştıktan sonra bir daha dönüp almak istemedim. Ancak son zamanlarda Nars Cruella ve Sephora Lip Stain no1 arasında gidip gelmekteyim (hiç kullanmayıp ancak kırmızının cüretkar tonlarında kararsız olmam da ayrı bir ironik ) 

Ben sonbahar aylarında bordoya yakın ancak çok koyu bordo olmayan ancak vişne çürüğüne biraz yakın renkleri kullanmayı seviyorum. Onları da bastıra bastıra uygulamaktan ziyade tampon hareketlerle dudağıma uygulayıp parmağımla yaymayı seviyorum. Bu renk koyu rujları uygulamadan önce bir dudak kalemiyle dudaklarımı çerçevelemeyi uygun görüyorum. Ancak dudak kaleminin renginin rujlardan koyu olmaması ve rujun rengine gölge düşürmemesi adına rujdan daha açık renkte bir dudak kalemi kullanmak dudak çizgilerinin belli olması adında daha rahat oluyor. 


        Ben bunun için Essence markasının dudak kalemlerinden 11 numara in the nude rengini kullanıyorum. Daha sonra rujumu uyguluyorum.



        Ardından dudak çizgilerinin dışından çok sevdiğim ve nerdeyse tenimin renginde olan ve yorumlarına çok güvendiğim sevgili blogger Görkem Karman'ın nefis anlatımıyla beni kendine aşık eden ve hiç pişman etmeyen yazısını burada yazdığım aydınlatıcı-kapatıcı Nars Radiant  Creamy Concealer'ı ve yine onun sayesinde tanıyıp satın aldığım yazısı burda olan Real Techniques Core Collection setindeki "detailer brush" yardımıyla dudak kenarlarımdan geçerek uygulamayı tamamlıyorum.



        Bugün sonbahar aylarında kullanmayı çok sevdiğim ve birbirine yakın renklerde olan 3 rujumu göstereceğim.


 İlk olarak Flormar'ın Deluxe Cashmire Lipstick Stylo serisinden olan DC23 rengi var.



        Bu rujun sürümü o kadar kolay ki aynayı görmeden bile sürmeyi başarabileceğiniz kadar yumuşak bir yapıda. Ayrıca dudaklarınızı asla kurutmuyor ve dudak çizgilerinize dolma yapmıyor. Çok değil ancak biraz parlak bitişe sahip ki bu özelliği bence çok güzel günlük kullanım için bu ruju kullanılabilir hale getiriyor.



      İkinci rujum ise Rimmel London Kate serisinden 107 numaralı mat bordo.

       Bu ruj akşam dışarı çıkarken veya özel günlere sürülebilecek bir renkte ve yapıda. Dudağı biraz kurutabiliyor ancak altına sürdüğüm lipbalm sayesinde dudaklarımı nemli tutmayı başarıyorum.
Hatta şöyle ki yapısı ve rengi ne olursa olsun her rujun altına mutlaka lipbalm sürüyorum çünkü her ne kadar dudak peelingi yapsam da dudaklarım çok çabuk kuruyup pul pul olmaya müsait. Bu rujun en güzel yanı da kalıcı olması. Yani bişeyler yiyip içmediğiniz süre boyunca dudaklarınızda uzun süre kalıcılığını koruyacaktır. Rsimdeki parlama ışıktan kaynaklı bi parlama. Üstteki rujun orta kısımlarındaki parlamadan buna göre daha yumuşak yapıda olduğunu anlayabilirsiniz.


      Son rujum ise Maybelline Newyork Color Sensational serisinden 190 numaralı  Brilliant Cherry rengi.

            Bu rujun içinde minicik simler var ancak asla dudağa sürdüğünüzde belli olacak büyüklükte değiller. Ruju sürünce simler sadece ruj doğal bir parlaklığa sahipmiş gibi duruyor. Bu rujun sürümü de çok kolay hatta biraz fazla kaygan olduğunu söyleyebilirim. O yüzden sürerken dikkatli olmak gerekiyor. Kalıcılık konusunda diğer iki rujdan daha az kalıcılığa sahip.




Benim sonbahar aylarında kullanmaktan keyif aldığım koyu rujlarım bu şekildeydi.
Sizlerin en sevdiği rujlar hangileri? Lütfen paylaşın :)

Yorumlar

  1. Adsız23:16

    blogunu inceledim de çok güzel paylaşımlar yapmışsın. Bu rujların tonuna bayıldım ama benim favorim rimmel oldu en kışkırtıcı duran o diye heralde :) ilgini çekerse bana da beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için :) rimmel london 107 soft makyajlarda harika duran bir renk, mutlaka uğrayacağım bloguna, öpüyorum :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar