ELSEVE | EXTRAORDINARY OIL | KURU YAĞ

 Merhaba! 
Saçlarımın oldukça yıprandığı ve yoğun neme ihtiyaç duyduğu dönemde aldığım ve çok severek kullandığım Elseve'in saç bakım yağını inceleyeceğiz bugün.



Ürün 100 ml'lik cam bir şişede ve pompalı olarak geliyor ve pompası kullanım açısından oldukça rahat, ancak şişesinin cam olması pek de seyahat canlısı bir ürün olmadığını gösteriyor. Ben ürünü seyahat ederken eski bir minik saç serumu şişesine koyarak yanımda götürüyorum. (evet o da cam şişe ancak boyut ve ağırlık olarak 4'te biri kadar).


Çiçek özlerinin yağını içerdiğinden, saç dokusunu kusursuzlaştırıcı bakım yaptığından bahsediyor şişenin üstünde.



Her saç tipine uygun olduğunu, saçı ağırlaştırmadığını ve sonuçta ipeksi saçlara ulaşacağınızı vaadeden bir ürün.



Ben duştan sonra gerek saçlarımı taramadan önce gerekse sonrasında veya daha sonra kuru saçıma sürerek şekil veriyorum. Kısacası kullanım şekli çok amaçlı bir ürün olduğu için istediğiniz gibi ıslak veya kuru saça uygulayabilirsiniz. Ben ıslak uygulamayı saha çok seviyorum ancak ekstra bakım istediğim zamanlarda (özellikle kışın) kuru saçıma da sürüyordum. 






**Küçük bir tüyo : Eğer saçlarınızın uçlarının kırık ve yıpranmış olduğunu düşünüyorsanız saçlarınızı kuruttuktan sonra veya ertesi gün yani canınız ne zaman isterse bir pompa üründen alıp ellerinizin içinde ısıttıktan sonra saç uçlarınıza sürerek olduğundan daha parlak görünmesini sağlayabilirsiniz :)))


Bendeki şişenin bitmesine az kaldı. Yani deneyimleyip yorum yapmak için uzunca bir süre geçmiş buluyor, sanırım bu şişeyi Ocak gibi almıştım, bir dönem kullanmayı bıraksam da bitirdiğimde yeniden alacağım bir saç bakım ürünü.



Bu ürüne Gratis ve Watsons'lardan ulaşabilirsiniz.



Sizin sevdiğiniz saç bakım ürünleri hangileri?


Yorumlar

  1. bende bu ürünün boyalı saçlar için olanından kullanıyrum ve gayet memnunum . fiyatıda çok makul bence :)

    bende bloğuma beklerim .

    http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu geç gördüm kusura bakmayın, fiyatı böyle bir ürün için gerçekten uygun ve yeni üretilenler plastik şişede olacakmış, seyahatlerde kullanım açısından çok daha rahat olur diye düşünüyorum başka şişelere aktarma yapmaktansa :) Bloğunuzu ziyaret edeceğim hemen :)

      Sil
    2. teşekkür ederim ezgi hnm , hem meslektaş sayılrız hoş ben şimdilik adayım ve okul bittermi bilinmez :)

      Sil
    3. Evet serüveninizi okudum :) ve sizde böyle bir okuma aşkı olduğu sürece inanıyorum ki başarıyla bu işin de üstesinden gelirsiniz :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar