AŞK NEFRET İLİŞKİSİ YAŞADIĞIM ÜRÜNLER: #2 CLARINS GENTLE REFİNER PEELING


Bu aralar havalardan mıdır bilinmez bir tembellik geldi ki üstüme hiçbir iş yapasım gelmiyor. Okumam gerekenler, yazmam gereken yazılar, gözümde büyüyen tezim derken stres içinde yaşıyorum adeta. Cildim de benimle savaşa girdi ciddi ciddi. Oldukça ağrılı sivilceler çıkardım birkaç sefer ancak her biriyle bebek gibi ilgilenip yatıştırmaya devam ediyorum sürekli. Bu durumda havaların değişimiyle cildimi ölü derilerden arındırmayı da ihmal etmiyorum tabi.

Bu konuda yazısını burada yazdığım Yves Rocher kayısılı peeling’i bitirdikten sonra yaklaşık 1 aydır kullanmaya başladığım Clarins Gentle Refiner’dan yardım alıyorum.

Bu ürünle ilgili düşüncelerim gidip geliyor ilk kullanımdan beri. Gelin nedenlerine bakalım.

Öncelikle ürün Clarins cilt bakım setinden çıkan 5 üründen biriydi ve bu sebepten olacak 30ml’lik bir tüpte.
 
İçinde gerçekten çok çok küçük granüller var ve ismiyle uyumlu nazik bir temizleme yapacak diye düşünüyorsunuz ilk başta. Ancak ben ilk uygulamada yüzümü yıkayıp çok hafif suyunu alarak cildime uygulamıştım ve resmen yüzümün zımparalandığını hissettim ve çok kısa süre içinde hemen yıkadım cildimi.

Daha sonra ıslak cildimi hiç kurulamadan birkaç dakika kendiliğinden kurumaya başlarken uyguladım ve bu kez su damlaları halen cildimde olduğu için bu kez granüller yavaş yavaş masaj hareketleriyle yüzümde erimeye başladı ve bu şekilde çok daha nazik bir sonuç aldım. Şu anda da haftada bir kullanmaya devam ediyorum. Cildim yumuşacık oluyor duruladıktan sonra. Hemen bir tonikle cildimi yatıştırıyorum ve gecikmeden nemlendirici uyguluyorum.

Bittikten sonra yeni bir ürün denemek istediğim için muhtemelen bunu almam ancak yine Clarins’ten One Step Gentle Exfoliating Cleanser tester’ını kullanıp çok beğenmiştim, başka bir üründe karar kılmazsam onu satın alabilirim.

Mutlu kalın!

Instagram : ezgiyldrmo


Yorumlar

Popüler Yayınlar