BB KREM DOSYASI | NIVEA BB KREM

Yeniden merhaba herkese!

Bugün daha önce hakkında hiç yazmadığım ancak ısınan havalar sebebiyle birçok kişinin fondötenden geçiş yaptığı bir ürün olan BB kremlerden ve bu yazımda Nivea BB kremden bahsedeceğim.

Şimdiye kadar sırasıyla Garnier ve Maybelline markalarının yağlı ciltler için olan BB kremlerini denedim ve farklı sebepler nedeniyle kendileriyle anlaşamadım ve elimden çıkardım. (Bilgi sahibi olmanız nedeniyle eklemiş olduğum elimden çıkardığım ürünlerin fotoğrafları alıntıdır.)

Bu yazımda kısa kısa hem onların bendeki etkilerinden bahsedeceğim, hem de Nivea’nın BB kremiyle aram nasıl onu anlatacağım.

Öncelikle cildime herhangi bir ürün kullanmaktan ölesiye nefret ediyorum. Çünkü benim cildim yağlı ve altına baz sürsem de üzerini sabitlesem de ten ürünleri en fazla 3-4 saat sonra cildimi terketmek için direniş başlatıyorlar!

Zaten ben 21 yaşıma kadar cildime allıktan başka hiçbir ürün kullanmamıştım. Ten makyajına ilk girişim de direkt fondötenden olmuştu, (Rimmel London Wake Me Up) ancak yağlı cildimde bu ışıltılı fondötenle anlaşamadığım ve bana oldukça pembe kaldığı için anneme hediye etmiştim.
Ardından kısa bir süre içinde birçok farklı fondöten denedim. Ancak baktım ki ben fondöten insanı değilim, hem de gündelik kullanımda öylesine ağır makyaja hiç gerek yok diye düşünürken Garnier’in yağlı ciltler için çıkardığı ince uzun tüpteki BB kreminin en açık rengini kullanmaya başladım. Ancak bu ürün cildimi çok hızlı yağlandırıyor ve yüzümde çok beyaz, soluk bir görünüme sebep oluyordu. Cildimin bu BB kremle anlaşamadığını anlayıp kullanmayı bıraktım.





 Daha sonra Maybelline’in yağlı ciltler için olan mavi kapaklı BB kremini kullanmaya başladım. Bu kremin yapısını çok sevdim, cildimde ağırlık yapmıyor ve rengi benim ten rengime çok uyum sağlıyordu ancak bu BB krem bende sivilce yaptı!
Sanıyorum içinde salisilik asit veya alkol olan ürünler bende sivilce yapıyor. Bu üründeki salisilik asit de cildim akneye meyilli yağlı bir cilt olmasına rağmen ne zaman sürsem sivilce çıkarınca 2.tüpünü yedeklediğim bu ürünü kız kardeşimin özel günlerde kullanması için ona verdim. Sanırım onda herhangi bir sorun olmadı.
O zamandan sonra da fondötenlerle pek bir yakın olmak zorunda kaldım çünkü başka bir markanın BB kremini denemeye korkar oldum. Bir ara Pure Beauty’nin BB ve hatta CC kremleri çok meşhur oldu ancak onları denemeye dahi içim el vermedi. En sonunda Gratis workshop’unda hediye edilen Nivea BB krem elime geçince şöyle bir düşündüm. Diğer ürünlerde yaşadığım sorunları bu kremde de yaşarsam cildimi nasıl toparlarım? Diye, ve korkarak cildimin çok küçük bölümünde denedim ürünü. Birkaç gün sadece bölgesel kullanımda sivilcelenme yaşamadıktan sonra yüzümün tamamına sürme cesaretini kendimde yakaladığım bir gün dışarı çıkacakken bu BB kremi kullanmak istedim.
Öncelikle yapısı kremsi ve karma+yağlı ciltlerde bence nemlendiricisiz kullanıma uygun. Ancak her üründe olduğu gibi bende 3-4 saat içinde yağlanma yapıyor. Kapatıcılığı az ile orta arası. Cildimde alerjik reaksiyona sebep olmadı ve sürdüğümde cildimin nefes aldığını hissedebildim. Rengi ilk başta bana yarım ton kadar açık kalsa da daha sonra cilt tonumla eşitlendiğini farkettim. Pudra ile sabitleyip kullandığımda kısa günlerde oldukça işime yaradığını söyleyebilirim. Özellikle havalar ısındığı için yalnızca renk eşitsizliği hissettiğim bölgelere uygulayıp çıkabiliyorum. Elimde olsa hiçbir ten ürününü kullanmayacağım ancak şartlar şimdilik buna uygun değil :)

Oldukça uzun bu yazıyı okuduğunuz için sabrınıza teşekkür ederim. Sizin BB kremler hakkındaki görüşleriniz neler ve hangi BB kremleri denediniz, favoriniz hangileri? Yorum bırakmayı unutmayın.

Mutlu kalın!
Instagram: ezgiyldrmo

Yorumlar

  1. Garnier'ın BB'sini ben de sevmemiştim ama Nivea'dan memnun kaldım Ezgi'ciğim... Bir de Oriflame'in 30 spf'lik açık tonlu BB'si favorim :)

    YanıtlaSil
  2. Nivea ikimizi de memnun etmiş anlaşılan :) Oriflame'inkini ilk defa senden duydum, yüksek güneş koruma faktörü olması harikaymış!

    YanıtlaSil
  3. Garnieri ben de hiç mi hiç beğenmedim! Nasıl sevdiklerine, övdüklerine hala şaşırıyorum. Buram buram kimyasal kokuyor ve ben sürdükten sonra rengi çamur gibi koyulasiyor yüzümde. Niveaninkini çok merak ediyordum ya keşke alsaydim indirim zamanı :( Emeğine sağlık yazı çok güzel ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğin için çok teşekkürler! :) Evet sürerken ki o kokusu çok kötü gerçekten :/ Nivea'nın normal kremlerindeki koku gibi olduğu için ben özellikle sevdim BB kremin kokusunu da. Bir sonraki indirimde yakalarsın tatlım nasılsa tüyoları öğrendin :))

      Sil
  4. Adsız17:22

    Pure beautynin bb kremini denemelisin içeriği nedeniyle cildi onarıyor ve gün sonunda cildinden temizlediğinde sanki nem maskesi uygulamış kadar yumuşak olabiliyor ayrıca inan bana bi zamanlar tedavi görecek kadar yağlı bir cilde sahibim fakat cildim bu ürünü hiçbir şekilde kusmadı ve uzun günlerde 12 saate kadar benimle oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Pure Beauty'de yağlı ciltlerde kusma yapmasa da gün içinde çok yağlanmaya sebep olabiliyormuş, o sebeple hala tereddütlerim var ancak bilgi için teşekkür ederim tatlım! Eğer yeni BB krem almayı düşünürsem bu söylediklerin aklımda olacak :*

    YanıtlaSil
  6. Fiyati nedir acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis eventinde verilen hediyelerden olduğu için bilmiyorum maalesef :/

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar