ESTEE LAUDER PURE COLOR ENVY LIPSTICK - 220


Herkese merhaba!

Hazır bahar gelmemekte ısrar etmişken ama ben yine de kendime açık renk rujlar sürmekte ısrar ederken çok sevdiğim Sebibebi’nin çekilişinde kazandığım hediyleerden biri olan Estee Lauder Pure Color Envy serisinden 220 numaralı ruj bana harika bir bahar ruju oldu.
 
Öncelikle rujun kabına bayıldım, mıknatıslı kapağı ile çok şık ve özel bir ruj olarak beni benden aldı. Rengi ilk gördüğümde bu kadar parlak bir pembe ruj bende nasıl durur diye merak etmiştim ancak ruju uyguladığımda kremsi yapısı sayesinde daha yumuşak bir renk ortaya çıktı.
 
Hem sürümü çok kolay, hem de kesik uçlu olması sayesinde dudağımın kenarlarına uygulamada da hiç zorluk çekmedim. Yapısının kremsi olması aklıma kalıcılık sorusunu getirdi. Yani bu kadar kremsi bir ruj çok çabuk silinip gidecekmiş gibi düşündüm ancak sonuç nasıl oldu dersiniz? Gelin anlatayım :)

Öncelikle hediyeler 22 Nisan akşamı elime ulaştı, yani bana bir nevi 23 Nisan hediyesi oldu (bu yaşta?)
 
Aynı gün annemin de doğum günü olduğu için makyajımı bu ürünlerle yapmak istedim. Birlikte dışarı çıktık, gezdik dolaştık ve tabiki birşeyler yedik, kahve içtik ben bolca su içtim ancak ruju gün içinde yalnızca 1 kere tazeledim. Yani birşeyler yediğim halde ruj silinmedi ancak ben yemek sonrası peçeteyle silip tazeleme ihtiyacı duyuyorum genelde rujları çıkmış olmasa bile.

 Bu sebeple ruju kendi isteğimle sildim ve yeniden uyguladım. Yapısı çok kremsi ancak ben yine altına bir lip balm sürerek uygulama huyumdan vazgeçemiyorum.

Daha sonra da dışarı çıktığımda sürekli yanıma bu ruju alıp çıkmaya başladım. Ben kalıcılığından ve rengin güzelliğinden çok memnun kaldım. Bana da yakıştığını düşündüm bu sebeple keyifle kullanıyorum.
 
Rujun kendisini çektiğim fotoğraflarda ışık pek benden yana olmadı, ancak dudağımda filtresiz rengini görebilirsiniz.

Mutlu kalın!

Instagram : ezgiyldrmo

Yorumlar

  1. lip balmla baya açık bir renk olmuş, çok hoş...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)) Ancak lip balm rengi hiç değiştirmedi, dudaklarım çok kuru olduğu için uyguladım sadece :*

    YanıtlaSil
  3. Tam yazlık bir renkmiş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar