KIRMIZI RUJ MAKYAJI

Herkese bu sıcak bahar gününden merhaba!!
Bugün başlıktan daanlayacağınız gibi “Kırmızı Ruj Makyajı” yaptım.
 
Beni tanıyanlar bilir, kırmızı ruj kullanmayı sevmem, başkalarında görünce bayılırım ama kendime hiç yakıştırmam, bu sebeple bir kırmızı rujum bile yoktu. Ancak kırmızı var kırmız var diyorum sadece :) Bence siz ne dediğimi anladınız.

Yani her tene, her cilde kırmızının her tonu gitmiyormuş, ben bu rujun tonunu kendime çok yakıştırdım. Evde sürüp dışarı çıkmamış olmama rağmen bir heves geldi ki sormayın. Tabiki gündelik kullanımda bu renkle dışarı çıkmam. Akşam yemeğe çıkarken ya da özel bir günde kullanırım diye düşünüyorum. Zaten bir delilik yaparsam da İnstagram’dan görürsünüz artık.

Ben kırmızı ruju çok sade bir cilde ve göz makyajına yakıştırıyorum. Zaten yıldız olan kırmızı rujun yerine hiçbir şey geçmemeli bu makyajda.

Ten makyajı çok önemli, olabildiğince pürüzsüz bir ten bitişi yakalamak önemli bu konuda. Isınan havalarda fondöten kullanır mısınız bilmem ama ben cildi örten hiçbir ürüne artık katlanamıyorum. Bu sebeple bu dönemde azalan sivilcelerimden faydalanıp Nivea BB kremle ten makyajımı bitirdim.
 
Ardından göz için yalnızca bol maskara uyguladım. Tabi öncesinde çok sevdiğim ve yazısını şurada yazdığım Mac Prep+Preime maskara bazını bolca uyguladım.

Yanaklara da çok fazla allık uygulamak bence biraz fazla olabilir ancak yüzü ısıtmak anlamında bronzer ile yüzünüze renk verebilirsiniz. Ben bu makyajda soluk göründüğümü hissetmediğim için bronzer bile uygulamadım. BB krem yetti kısacası.

Ardından en önemli adıma geçiyoruz. Ruju uygulamak.
 
Bu adımda dudaklarınızın pürüzsüz olması çok önemli. O sebeple mutlaka dudak peelingi yapmanızı öneririm. Ardındanten ve göz makyajını yaparken dudaklarınızı lip balmla nemlendirin. Ruju uygulamadan önce de fazlasını peçete yardımıyla alın. Ben Mac'ten Encore rengini kullandım.
Kırmızı ruj sürerken bence mutlaka yanımızda bir ruj fırçası olmalı. Ben bu renge uygun dudak kalemim olmadığı için fırça yardımıyla önce rujdan alıp dudak kenarlarımı çizdim ve sınırlarımı belirledim. Ardından dikkatlice ruju uyguladım ve kenarları fırçayla iyice düzelttim
Eğer ruj hakkında yazmamı isterseniz aşağıya yorum bırakın :)
 
Olabildiğince sade yapmaya çalıştım. Umarım hoşunuza gitmiştir. Yorum bırakmayı unutmayın.Ve eğer siz benden daha cesursanız üzerine renksiz bir lip gloss geçerek iyice makyajı patlatabilirsiniz. Seçim sizin :)
 
Instagram : ezgiyldrmo
Mutlu kalın!

Yorumlar

  1. En sevdigim makyaj. Dogal ama ruj ile burdayim diyen tur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı ruj en doğal böyle oluyor bencede, beğenmene çok sevindim! :)

      Sil
  2. Adsız21:04

    Şu kırmızı tonlarını bitek kendime yakıştıramıyorum.Çok yakışmış canım sana :) Benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim! Ziyaret edeceğim blogunu :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar