MAC | PREP + PRİME MASKARA BAZI


Herkese yeniden merhaba!  

Yaklaşık 3 haftadır bilgisayarım bozuk olduğu halde blog yazısı paylaşmaya çalışıyordum, ancak telefondan yazıp başka bir bilgisayara fotoğrafları ve yazıyı aktarmak son zamanlarda bir hayli güç oldu benim için, vakit ayırmadım bloga kısacası. Bu kısa açıklamadan sonra hemen bugün sizlere anlatmayı çok istediğim bir üründen bahsedeceğim.
Mac Prep+Prime maskara bazı bugünkü konuğum. Kendisini ilk kullanımdan beri yanımdan ayırmıyorum diyebilirim. En basit makyajda bile, hatta günlük kullanımda da maskaramı bu bazsız kullanmaz oldum. Neden mi? Şimdi nedenlerini anlatmaya başlıyorum.






Öncelikle bu maskara bazı kirpiklerinizi maskaraya hazırlıyor. Kremsi ancak çok akışkan olmayan yapısını çok sevdim. Kirpiklere uygulayıp yaklaşık yarım dakika kadar bekledikten sonra maskaramı istediğim gibi kat kat uygulayabiliyorum. Kirpiklerim topaklanmıyor, maskaranın olumsuz etkilerinden etkilenmiyor ve gerçekten benim için en dayanıksız maskarayı bile çok çok uzun saatler boyunca yüzümde tutmayı başarıyor. Kışın bile 3-4 saat sonra göz altlarıma bulaşan maskaranın havaların sıcaklaştığı bu dönemde çok daha fazla akıp bulaşmaması bu baz sayesinde oldu diyebilirim. En çok da en minimal makyajlarımı yaptığım ve maskaranın başrol aldığı yaz aylarındaki performansını merak ediyorum diyebilirim. Bu bilgiyi de denedikçe Instagram hesabımdan paylaşıyor olacağım.









Kirpiklerimin güçlenmeye başladığını hissediyorum yavaş yavaş. Eğer daha önce bir maskara bazı kullanmadıysanız mutlaka bir tane edinin derim ben :)  başka markalarda uygun fiyatlı muadilleri de olacaktır.

Mutlu kalın!

Instagram: ezgiyldrmo 

Yorumlar

Popüler Yayınlar