BİODER CİLT BAKIMI ÜRÜNLERİ İNCELEME


Merhaba, bugün daha önceden size bahsetmiş olduğum Bioder markasının ürünlerinin detaylarından bahsedeceğim.

Öncelikle ürünler Bioder’in yeni serisinin lansmanında hediye edilmişti. Hatta lansmanla ilgili ve ürünlerin ilk izlenimlerine dair bir yazı paylaşmıştım. Okumak için buraya tıklayın.

Aradan epey zaman geçtiği için ürünlerle ilgili daha detaylı olarak konuşabilirim diye umuyorum. Ancak unutmayın ki bu yorumlar tamamen bana ait, neler düşündüğüme gelecek olursak beni en çok etkileyen ürün hiç kuşkusuz tonik oldu.

***Tonik her cilt tipine uygun olarak geçiyor ve sarı bir sıvı şeklinde geliyor pamuğa, cildimi temizledikten sonra geride kalan gerginliği çok güzel şekilde alıyor, adeta cildimi rahatlatıyor. Hatta aşırı sıcak günler geçirdiğimiz şu günlerde gece yatmadan önce rahatlamak amacıyla 1  kez daha pamukla cildimin üzerinden  1 gece gül suyu 1 gece bu tonikle geçiyorum.
 
Toniğin sıkılaştırma özelliğini ben şahsen deneyimlemedim ama cildimi asla yakmıyor, alerjik bir reaksiyona da sebebiyet vermiyor bu nedenle oldukça işime yarıyor diyebilirim.
 
***En sevdiğim 2. Ürün ise mikro taneciklere sahip olan peeling yağlı ve karma ciltler için. Bu peelingi her gün kullanabileceğimiz yazılmış üzerinde ancak ben hiçbir peelingin her gün kullanılmasından yana değilim. Bu sebeple haftada 1 kullanılmasını tercih ediyorum. Şu anda halihazırda elimde başka bir peeling olduğu için bu peelingi düzenli kullanıma geçemedim ancak 3 kez kullandığım için birkaç gözlemden bahsedeceğim: bu peelingle yüzümü yıkadığımda hem köpürüyor olması hem de ölü deriyi temizlemesinden çok etkilendim. Evet peelinglerin asıl işlevi köpürmek değil ancak bu durum bende ekstra temizlik hissi uyandırdı. Zaten duruladıktan sonra cildim hem çok yumuşak oluyor hem de tertemiz olduğunu dokununca anlayabiliyorum. Ayrıca toniğin ve peelingin kokularına bayıldım. Peeling de cildimde herhangi bir tahrişe yol açmadı ancak ben peelinleri zaten çok bastırmadan uyguladığım için zarar verme ihtimalleri olsa da elimden geldiğince bu ihtimali azaltmaya çalışıyorum. Cildimde ekstra bir sorun olsun istemiyorum. Elimdeki peeling bitince bununla devam edeceğim belli oldu.
 
***Son olarak yağlı/karma ciltler için olan nemlendirici kremden bahsedeceğim. Havalar çok sıcak olduğu çin artık geceleri nemlendirici süremiyorum diyebilirim. Sadece yatmadan önce yanaklarıma ve biraz da çeneme uygulayabiliyorum kremleri. Zaten cildim sıcaktan anında yağlanıyor yıkar yıkamaz.
 
Bu kremin yapısı bana biraz ağır geldi ancak su bazlı olduğu için sivilcelenmeye sebep olmadı.
Ayrıca gece yatmadan önce kremi boyun bölgeme güzelce uyguluyorum. Nedense boynumda hiçbir rahatsızlık yaratmadı. Bahsettiğim ağırlık hissi sebebiyle bu kremi kış aylarında cildimin yoğun neme ihtiyacı olan zamanda kullanmak üzere saklıyorum  Kış gelinceye kadar boynuma uygulayarak kremi bitirmezsem tabi..
 
Sıcak havalardan dolayı kremi süremiyor olsam da genel anlamda bu krem de oldukça başarılı. Keşke yapısı biraz daha ince olsaydı. Ayrıca bu kremin de kokusu harika bana kalırsa. Ayrıca yüze sürüldükten sonra bariz bir koku da hissetmiyorsunuz. Koku hassasiyeti olanların seveceği bir şey bana kalırsa.
Genel olarak ürünler hakkındaki görüşlerim böyleydi. Ayrıca Bioder’in eczane markası olması ve içeriğinin temiz olması beni heyecanlandırıyor diğer ürünler için de. Siz Bioder’den herhangi bir ürün kullandınız mı? Ya da hangi ürünü merak ediyorsunuz. Aşağıya yorum bırakın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Instagram : ezgiyldrmo

Yorumlar

Popüler Yayınlar