COMFY & CHIC

Herkese merhaba!
Bugün sizlere bir kombin yazısı paylaşacağım. Geçen gün Instagram'da da paylaşmıştım ve kombinin detaylı fotoğraflarıyla birlikte yazısını paylaşmak istedim. 
Hafta içi işe giderken giydiğimiz resmi ve bazen "sıkıcı" giysiler yerine 'Free Friday' günlerinde giyilecek ya da haftasonu dışarı çıkarken giyebileceğim bir kombin oldu bence. 
Bu kombini yaparken rahatlığın yanı sıra şık da görünebilmek için bir kaç detay ekledim.
Ancak kombini fotoğraflayacağım gün kolye ve yüzüğü aceleden takmayı unuttum ve aklımdaki 'şık' görünümü fotoğraflayamamış oldum. Aslında bu kombin aksesuara gerek olmadan da güzel oldu bana kalırsa. Sadece tamamlayıcı parçaları unutmam biraz komik oldu. İlk kombin yazısına denk gelmesine üzülsem de samimi olsun diye baştan giyip çekim yapmak istemedim açıkçası.


Shirt : Cos
Jean : Topshop Hayden Boyfriend 
Shoes : New Balance 974
Backpack  : Adidas

Yorumlar

Popüler Yayınlar