MEKAN.COM & PRIVATE REASON ETKİNLİĞİ


Merhaba!
Geçtiğimiz haftalarda mekan.com ve  Bebek Private Reason işbirliğiyle düzenlenen, “gizoonthblog” un sahibi Gizem ile birlikte katıldığımız  4. #mekancomkahvekulubu etkinliğinden bahsedeceğim bugün.  
düzenleme @wanderinapetite'dan.

bizlerin kaseden çektiği Fortune Cookie'lerden
Biz bu etkinliğe “coffeerem” hesabından İrem’in hediyesi olarak katıldık. Çok keyifli vakit geçirdik, birbirinden güzel blog sahibi kişiyle bir araya gelince de paylaşacak çok şey oldu. Hem kahve çekirdekleri ile ilgili, hem de kahvelerin çeşitli yöntemlerle hazırlanış biçimleri ile ilgili çok farklı teknikten bahsedildi.
Gizem ve İrem ile 
Harika ikramlardan bahsetmeme gerek yok sanırım. Kahvelerin yapım tekniklerinin anlatılmasından sonra o kahvenin içime sunulması ile dinlediğimiz bilgilerin çok kısa sürede önümüze’ bir bardakta’ gelmesi ve tadım imkanının olması gerçekten unutulmaz bir gün geçirmemizi sağladı.
Aeropress, cold drip ve daha bir çok kahve demleme yöntemi  ile ilgili deneyimli baristalardan farklı bilgiler öğrendik.
Tiramisuyla yapılan bu kahve görsel olarak da çok  ilgi çekiciydi
Private Reason’ın iç mekan dekoru diğer 3rd wave cafelerden farklı  olarak düşünülmüş ve dizayn edilmiş. Egzotik canlı meyvelere ve tatlılara vitrinlerinde yer verilmiş, menüsünde de değişik tatlılar ve sandviçler kahve severlere sunulmuş.
Biz füme somonlu panini’yi denedik ve çok lezzetli olduğunu söyleyebilirim. Sandviçleri de kahveleri gibi güzel yani.
Aeropress minik bir espresso bardağında sunuldu
Kahve konusuna gelirsek ben çok asidik ve içimi sert kahveler yerine düşük asit oranlı  ve orta kavrulmuş çekirdeklerin içimini daha rahat buluyorum. Bu konuda en çekindiğim çekirdek “Etiyopya” ancak Aeropress tekniği ile Etiyopya çekirdeğini tattım ve bahsettiğim sertlik damağıma gelmedi. Midemi rahatsız eden bir durum da yaşamadım ardından.
Değişik kahve tekniklerinin korktuğumuz çekirdekleri bize içirebilme olanağı sunuyor olması, içebileceğimiz çeşit sınırının önündeki engeli de kaldırıyor bana kalırsa.
Şimdi aklıma gelmeyen daha çok fazla şey anlatıldı ancak şimdi ben sizi o günden çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. Biz etkinlikten ve mekandan gerçekten çok memnun kaldık. Bebek’te yeni ve kaliteli bir kahve dükkanı açıldığı için de ayrıca mutlu olduk. Tekrar gideceğimiz güzel mekanlardan biri oldu.
Dekorda kullanılan canlı succulent ve ağaç parçası.

Merak ettikleriniz hakkında yorum bırakmayı unutmayın. Mutlu günler!

Yorumlar

Popüler Yayınlar