2014 FAVORİLERİM

2014 yılı benim için bir çok yeni ürünle tanıştığım bir yıl oldu. Farklı markaların farklı serideki ürünlerini kullandım, içlerinden beğendiklerim ve beğendiklerim oldu. Bu yazıda size 2014'te kullandığım ve favorilerim arasına giren ürünlerden bahsedeceğim.

MAKYAJ

Ten makyajında kendime favori olarak adlandırabileceğim fondöteni bulduğu söylersem yalan söylemiş olurum. 2014 yılı içinde  Rimmel London Wake Me Up, Sephora Perfecting Cover ve yazısını şurada yazdığım Mac Studio Fix Fluid fondötenleri denedim ancak hiçbirinin favorim olduğunu söyleyemeyeceğim.

Benim için 2014 yılının 2 tane favori ten ürünü var onlar da Nars Radiant Creamy Concealer ve Rimmel London Stay Matte Primer yazıları burada ve burada. Nars kapatıcıyı aldığım günden beri severek kullanıyorum. Fotoğrafını ve kendisini ne kadar çok sevdiğimi birçok kez İnstagramdan da paylaştım. Rimmel London Makyaj bazı ise beni yazın sıcağında yağ tarlasına dönmekten kurtaran kahramanım olduğu için 2014 favorilerinden ziyade daimi favorilerim arasına girdi bile. Blogda da en çok okunan yazı kendisi oldu efenim ^^


Allık olarak da 1 favori seçmek zor olsa da The Balm Hot Mama allık diyeceğim. Onun da detaylı yazısını şurada yazmıştım.


Göz makyajında Wet'n'Wild markasıyla tanışmam bir hayli geç olsa da Comfort Zone paleti benim favori paletim oldu. Gerek pigmentasyon olsun, gerek sürümünün yağ gibi oluşu ve kalıcılığı ile kalbimi fethetti. Onun da yazısına buradan bakabilirsiniz.


Tekli Far olarak ise Sephora'nın Dying For Fudge No:60 numaralı farı en en sevdiğim far oldu.

Bir de Maybelline Color Tattoo'lardan On And On Bronze favori krem farlarımdandı. Yazısına şuradan bakabilirsiniz. Her ikisi de sürüm kolaylığı ve renklerinin mükemmelliği ile dönüp dönüp kullandığım tekli farlar oldu 2014'te

Likit far olarak ise Rimmel London Scandaleyes Golden Bronze rengi, sürüm kolaylığı ve pratikliği ile beni mest etti. Zorda kaldığım her durumda kendisine koştum. Detaylı yazısı burada.


Göz kalemi olarak 2014 benim için siyah ve kahverengi göz kalemlerinden kurtuluş yılı oldu diyebilirim. Rimmel London Scandaleyes Nude göz kalemi her makyajımda kullandım. Gözleri daha büyük göstermesinin yanı sıra uykunuzu almışsınız gibi dinç bir görünüm sağlaması da ekstra tercih sebeplerimden. Bulmak için çok uğraştım ancak aldığım günden beri elimden düşmüyor. Gördüğünüz ilk yerde hemen bir tane kapın derim. Kendisini fotoğraflamayı unutmuşum ne yazık ki.


Maskara olarak ise Maybelline'in Black Drama maskarasını çok beğenerek kullandım. Islak yapısı birkaç kullanım sonrasında düzeliyor. Hacimli ve uzun kirpikler için çok başarılı bir maskara diyebilirim.


Ruj olarak 2014 yılında çok fazla ruj kullandım evet ancak içlerinden en çok sürümü, rengi ve kalıcılığı ile beni etkileyen Flormar Deluxe Cashmire Stylo serisinden DC26 rengi oldu. Yaz- kış çekinmeden kullandığım tek koyu renk ruj diyebilirim.


Lip balm olarak da yazın ruj yerine, soğuk aylarda ise nemlendirici özelliği gayet başarılı olan Maybelline Baby Lips'lerden Cherry Me ve çatlayan dudaklarımın daim kurtarıcısı Blistex Medplus  favorim oldu. 


OJE


Favori ojelerim ise

Pastel No:80
Flormar Plus Quartz No:68
Sally Hansen 660 Pat on the black
Golden Rose Rich Color One Step No:05
NYC Caramel toffee No:220
Pastel No:82
 Bu ojeleri yıl içinde sürekli dönüşümlü olarak kullandım ve favorilerim olarak da bunları göstermesem olmazdı. 

KOKU


2014 yılında parfüm ve vücut spreyleri konusunda çoğunlukla gül kokulu ürünlere yöneldiğimi farkettim. parfüm olarak favori kokum da yazısını şurada yazdığım Marc Jacobs - Lola ile The Body Shop'ın Atlas Mountain Rose parfümü arasında kaldım. Şöyle diyeyim ki kalıcılık bağlamında Lola ve onun kokusu, ilk etkileşim bağlamında da şurada bahsettiğim TBS'i söyleyeceğim.


VÜCUT


Vücut kremi olarak Victorias Secret'in vücut kremi ilk aldığım gündendir severek kullandığım ve nemlendirme etkisinden de oldukça memnun olduğum bir ürün oldu. Sık sık kullanıyorum ve kokusuna da bayılıyorum. Victoria's Secret vücut kremlerini denemeyenler için kendisine bir şans vermelerini söyleyebilirim.



 Oldukça geç gelen 2014 favorilerim bu şekildeydi.Umarım beğenmişsinizdir
Herkesemutlu bir hafta diliyorum!

Yorumlar

  1. Biiir suru ortak favorimiz varmis :) ayrica o Sally Hansen ojenin rengine vuruldum, aklima soktun derhal bulmam lazim...

    YanıtlaSil
  2. Ortak favoriler olması harikaa! <3 Gratislerde ben sürekli görüyorum tatlım mutlaka bulursun birinden :) gerçekten çok güzel bir renk çok seviyorum!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar