HAKKIMDA 20 GERÇEK | 20 FACTS ABOUT ME

Herkese merhaba!
Bir zamanlar çokça meşhur olan tag'lerden biri olan hakkımda 20 gerçek Tag'ini bende kendi kendime yapmak istedim. Adım soyadım şu gibi klasik soru cevaplardan olsun istemedim. Google'da biraz araştırma yapıp bir soru listesi bulmaya çalıştım. Ancak tüm soruları mantıklı olmayan listeler görünce hoşuma giden soruları derleyip böyle bir etiket yazısı yazmak istedim. Umarım hoşunuza gider :)

1- İpod'undaki ilk şarkı?
Yaklaşık 1 yıldır İpod'umu kullanmıyordum, geçen gün çıkarıp şarj ettim hali hazırda geçen yıldan kalan şarkılarım var içinde. İlk şarkı da A harfi dolayısı ile Alicia Keys- Girl on Fire. İphone'umdan da müzik dinlediğim için ordaki ilk şarkım da Arctic Monkeys- Do I Wanna Know.

2-En korkunç deneyimin?
Sanıyorum ki 6. ya da 7. sınıfta gittiğim Tatilya gezisinde Alaboraya binişim. Bir süre havada çok yüksekte ters bir şekilde asılı kalınca ağlamaya başlamıştım ve göz yaşlarım tersine doğru akmaya başlamıştı, iyice korkmuştum.

3-Kardeş sayın?
Benden 10 yaş küçük bir kız kardeşim var.

4-İyi olduğun şey?
Yemek yapma konusunda oldukça iyi olduğumu söylesem abartmış olmam sanırım. Oldukça değişik tatları (tatlı/tuzlu) yapıp yedirmeyi ve yemeyi çok seviyorum. Daha önce 12 ve 10'ar kişilik 2 arkadaş grubumu evde ağırlayıp onlara 8-9 çeşit yemek yapmıştım ve gerçekten tek başımı 1 gün önceden mutfağa girip herşeyi kendim yaptım. (Son an sıcak çorba için annemden aldığım yardımı unutmayayım ama.)

5-Nerde yaşmak istersin?
Bu sorunun cevabı düşünmeden Viyana benim için. Gördüğüm gibi büyüsüne kapıldığım, ordan ayrılırken çok üzüldüğüm, beni tarihi dokusu ve kültür zenginliğiyle kendisine hayran bırakmış şehir.

6-Kötü olduğum şey?
Kendime söz verip çoğu zaman tutamamam.

7-Favori şarkıcın (bay/bayan) ?
Bay olarak çok fazla var gerçekten. Tom Yorke (Radiohead),David Gilmour (Pink Floyd), Chris Martin (Coldplay), David Brown (Brazzaville), Isaac Slade (The Fray), Robin Pecknold (Fleet Foxes), Alex Turner (Arctic Monkeys), Ed Sheeran ve  Zach Condon (Beirut) diye kısaca(!) geçsem olur sanırım. 
Bayan olarak, Florance, Lykke Li, Beyonce, Lady Gaga (sesi!), Zaz, Türk olursa da Jehan Barbur, Birsen Tezer, Ceylan Ertem 3'lüsünü söylemeden geçemem.

7-Gittiğin son 2 konser?
Brazzaville ve arkadaşım Onur'un konseri.

8-Eski haline ne gibi tavsiyeler verirdin?
Daha az düşün, daha çok şey yap derdim.

9-Doğduğun gün?
22 Şubat. Yaklaşıyor hani :))

10-Favori Meyve/sebze?
Yaz için kiraz, kış için mandalina. Sebze ise yaz için Domates, kış için Brokoli.

11-Favori rengin?
Eskiden deli gibi mor hastasıydım. Hatta odamın rengi ve nevresim takımlarımın çoğu bu renkte hala. Ancak 1-2 yıldır beyaz takıntım var, giysiden evdeki eşyalara kadar herşeyin beyaz olmasını istiyorum.

12-Favori dondurma aroman?
Hiç şüphesiz karamelin tüm versiyonları.

13-İş deneyimin?
3-4 Farklı hukuk bürosunda çalıştım.

14-Banyo mu duş mu?
Çok sık girdiğim için kısa sürmesi benim yararıma olduğu için duş.

15-Çok fazla arkadaşın var mı?
Evet çok fazla var ancak her zaman için sırtımı dayayabileceğim arkadaş sayısı en fazla 3-4 tanedir. 

16-Şu andaki favori şarkın?
Fleet Foxes Blue Ridge Mountain.

17-Kahve mi çay mı?
Yazın kahve kışın kahve ile birlikte çayın bütün çeşitleri.

18-En sevdiğin tatlı?
Sütlü tatlıların hepsi olabilir, ve tiramisu. Ama karamelli çikolatayı da unutmayalım. Çok karışmış ortalık :))

19-En büyük hayalin?
Şu anda en büyük hayalim mesleğimde başarılı olmak, ancak ilerisi için yurtdışında yaşamak diyebilirim. Green kart'a kabul edilirsek işte o zaman harika olacak!

20-Çocukken yapmayı en sevdiğin şey?
Küçükken 5 yıl bale eğitimi aldım. Bu sebepten balenin yeri bende hep ayrı kalacaktır. Her derse ayrı bir heyecanla gider elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışırdım. Tabi küçükken ki esnekliğimle türlü türlü hareketlere girmişim bol bol :)

İşte benim hakkımda 20 gerçek bu şekildeydi. Biraz karışık sorular olsun istedim, klişeleşmiş soruları eleyip o şekilde oluşturdum soruları. Umarım beğenmişsinizdir. Eğer bunların dışında merak ettiğiniz sorular varsa lütfen yorum olarak bırakın! :*

Yorumlar

  1. Ezgi hakkında burda olmayan ve bilmeniz gereken şeyler ise
    Bir sorununuz mu var ya da çok mutlusunuz ama paylaşacak kimse mi yok hemen bir mesaj atın ve Ezgi o anı sizinle paylaşsın o her zaman ordadır bilirsiniz
    Size kırılıp küsüp trip atmaz eğer onu üzecek bir şey yaptıysanız bunu anında fark edersiniz çünkü 'Lanet olsun neden böyle yaptın ki?' bakışıyla sizden açıklama bekliyor olacaktır
    Tarçınla ilgili her şeyi ama her şeyi ondan öğrenebilirsiniz
    Hayatın bir cilvesi sonucu hassas ruhu nedeniyle nerde ilginç bir hastalık var malesef ki Ezgimin başına gelir o yüzden o konularda da ondan bilgi alabilirsiniz
    Bir çok farklı deneyimi vardır arkadaş grubunda bazı şeyleri ilk deneyen o olduğu iiçin tecrübelerinden her an faydalanabilirsiniz
    Asla ama asla fesat bir insan değildir o yüzden her şeyi sizinle paylaşır
    Uzuun yıllar görüşemeyebilirsiniz ama görüştüğünüz anda daha bir saat önce birlikteymişsiniz gibi kaldığınız yerden devam edebilirsiniz
    Ve bunlar gibi daha binlercesi kısacası herkesin hayatında bir Ezgisi yok o yüzden kıymetini bilmelisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tatlı mı tatlı iyi kalpli Gizemim! Kızarım da sinirlenirim de ama o an geçer ve unuturum, beni bilirsin. Böyle güzel şeyler düşünmeni sağlayacak kadar uzun zaman geçirdik mi bilmesem de dışı küçük, içi kocaman olan nadir kişilerdensin benim için. Sosyal medyada sağlam dost realitede yüzüne bakılmayan "arkadaşlıklar" da gördüm bildim ama seninki hiç öyle olmadı, sarıldığında öptüğünde biliyorum ki içinden geçen o olmasa, sıcacık yatağından kalkıp oraya kadar gelmezsin bile. İçinde olanı dışına vurmasan, düşündüğünü dile getirmesen bu kadar gerçekçi olmazdın zaten. İyi ki de böylesin, böyle sevdim ben seni güzel saçlım! ^^
      Güzel düşüncelerin ve zarif sözlerin için de ayrıca teşekkür ederim :*

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar