GOLDEN ROSE | VETVET MATTE (NO:12)

Karlı bir İstanbul gününden herkese merhaba!
Golden Rose markasının çıkardığı Velvet Matte serisini duymayan çok az kişi kalmıştır. Bende yeni yıl için kendime hediye almayı planlıyordum, ruj almaya karar verdim ve Mac - Plumful'u araştırmaya başladım. Aklımda olan tek renk oydu. Daha sonra internetten araştırma yaparken bu rujun rengine bayıldım, Gratis ve Watsonslarda rengin tester'ını bulamayınca Taksim'deki Golden Rose mağazasına uğradım ve rengi yakından görünce daha da beğendim ve ordayken hemen alıp çıktım. Hatta anneme de istediği bir rengi hediye olarak aldım. Arkadaşım Esin'de kendisine harika tatlı bir pembe renk aldı sanırım 02 ya da 05 numaraydı.

Bu seri mat bir seri, yani dudakları kurutma ihtimali var ancak lip balm ile bu etkiyi azaltabilirsiniz. Ancak soğuk kış günlerinde dudaklarımız ekstra kuruduğu için bu ruju her gün kullanamayabilirsiniz. 
Mat bir ruj olmasına rağmen sürümü oldukça kolay, çok pigmentli ve uzun süre dudakta kalıyor, siz yeseniz de içseniz de rujunuz 3-4 saat orada kalacaktır. 

Rengi nasıl derseniz tam bir tok gül kurusu rengi, evet içinde Plumful gibi mauve'luk yani leylaklık barındırmıyor gül kurusu olduğu için. Ancak bu renk benim kalbimi fethetti diyebilirim.
Üstteki fotoğrafta çok ışıklı, altta ise daha az ışıklı şekilde çekim yaptım ve renklere filtre eklemedim ki bende nasıl durduğunu görün diye.
Dudaklarım kuru olduğu için altına lip balm sürdüm ancak umarım çok kötü görünmüyordur, pul pul olup kalkan deriler yok en azından :))
Serideki rujlarının paketinin rengi de çok güzel bir koyu bordo rengi. Bir ara diğer renklerine de bakmayı düşünüyorum. Fiyatları böyle bir kalitedeki ruj serisi için oldukça uygun bence. Seride 27 farklı renk var. Yanlış hatırlamıyorsam 14,75TL gibi bir fiyatı vardı.

İnternet sitesinin linkini şöyle bırakayım, belki bakmak istersiniz :) 

http://www.goldenrose.com.tr/tr/urunler/166/dudak-ruj-velvet-matte-lipstick/1

Herkese mutlu ve sıcak günler! 


Yorumlar

  1. Adsız13:06

    Kuzummm bunun da rengine bayıldımmm. Bu gidişle serinin büyük bir kısmını edineceğim sanırım:))
    Evet seninleyken aldığım 02 numaraydı ve çok güzel doğal bir pembe-gül kurusu o da:) dudaklarım kuruduğu için ruju sürmeden önce hafif bepanten krem sürüyorum evdeyken dudaklarıma, dışardayken de lipbalm ile idare ediyorum durumu:)
    Takipteyim:)) öpüyorum seni çok :** Esin

    YanıtlaSil
  2. Yaa bitanem :)) teşekkür ederim okuduğun için! <3 Bir gün seninkini de göreyim bende belki ondan da alırım :) Ben de diğer renklere bakmayı düşünüyorum tekrardan, anneminkinin rengi de harikaymış, yine gidip kurcalayalım bir gün :) Bende çok çok öpüyorum seni bebeğim :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız20:50

      Ne demek kuzum:) O zamannn en kısa zaman da görüşüyoruz tekrarr <3 :) yine gidip kurcalayalım, 14 numarayı gözüme kestirdim :D.. Haberleşelim tatlım :**:)

      Sil
  3. Aynen kuzucum görüşelim bencede, çok güzel oluyor kızkıza, çok eğleniyorum bennn! ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar