YILBAŞI MAKYAJIM


Evet  bu yazıyı paylaşmak için geç kaldım ancak en azından içimden geçen şeyi yapmadan geçmek istemedim. Aslında yılbaşı öncesinde yılbaşı akşamı için makyaj önerileri paylaşmayı düşünmüştüm ancak odamı yeniledim ve 2. üniversite okuduğum için o dönem final sınavlarım vardı. Bu sebepten yaklaşık 1 hafta boyunca hiç birşey yapamadım. 

Ben yılbaşını bu sene evde geçirdim. Bu yüzden çok ağır bir makyaj yapmak istemedi canım, daha sade ve doğal bir makyaj olsun istedim ve Aslı Özdel'in youtube kanalında sade olan kırmızı rujlu yılbaşı makyajını izleyince onu yapmaya karar verdim. Nasılsa kullandığı Nude Tude paleti bende de vardı. Ancak ben kırmızı ruj yerine kendime yılbaşı hediyesi olarak aldığım ve yazısını şurada yazdığım gül kurusu renkte olan Golden Rose (no:12) ruj ile tamamladım. 

Haydi makyajın devamına bakalım:
*

*Ten makyajında Mac Fix Fluid  (Nc20) ve Sephora Perfecting Cover (medium) fondötenlerimi karıştırarak uyguladım.
*Göz altlarımı kapatmak için kışın göz altlarımda koyu duran Nars Radiant Creamy Concealer -Ginger ile Maybelline Affinitone Kapatıcıyı karıştırıp uyguladım. *Göz makyajım için The Balm Put A Lid On It far bazı ile göz kapaklarımı sabitledim.
*Kaşlarımı Flormar Nude Dudes (07) paletinden en sağdaki renk ile doldurup, Wet'n'wild artık pek temiz olmayan Mega Clear kaş rimeli ile sabitledim.


The Balm Nude Tude Paletindeki Selfish rengini göz kapaklarıma sürdüm ve derinlik katmak amacı ile Sophisticated rengini kullandım

*Göz altlarıma da bu iki farı karıştırarak uyguladım. Göz altımın uç kısmına doğru paletteki siyah renk olan Serious'ı kullandım. 
*Jel eyeliner yerine bu kez Maybelline Master Precise kalem eyeliner'ı tercih ettim.
*Üst kirpiklerime Rimmel London Lash Accelerator Endless, alt kirpiklerime ise Clarins Wonder Volume maskarayı kullandım. 
*Üst göz kapağımın iç kısmına eyeliner'ın iyice siyah görünmesi için Flormar'ın waterproof göz kalemini uyguladım.

*Yılbaşı olduğu için ışıl ışıl olmak lazım dedim ve Physicians Formula Aydınlatıcıyı kullandım.
* Mac-Melba allığı seçtim yılbaşı gecesi için.
*Rimmel Londol Stay Matte pudra ile fondötenimi sabitledim.


*Ve gecenin yıldızı olarak Golden Rose (no:12) ile makyajımı tamamladım.







 Bu da İnstagram'da paylaştığım fotoğraf, ve makyajın uygulanmış hali böyleydi.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Bol fotoğraflı bu yazıyı sevdiniz mi. İnstagramda paylaştığım minik klibi de eklemek istedim, videonun net olmayışının sebebini anlayamadım ancak İnstagramda net halini bulabilirsiniz  :*


Yorumlar

  1. Harika olmuş eline sağlık...:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için! :*

    YanıtlaSil
  3. merhaba, blogunuz çok hoş yeni katıldım bende aranıza desteklerseniz beni sevinirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar