RIMMEL LONDON | LASH ACCELERATOR MASKARA - ENDLESS


Neredeyse kirpiksiz doğmuş olmamın dışında bir sorunum olmadı kirpiklerimle şimdiye kadar. Gözlük kullanmayı sıklaştırdığım dönemde kirpiklerimin dökülmeye başlaması dışında çok da bir sıkıntı yaşamadım ancak neden benim de uzun ve hacimli kirpiklerim olmasın derdim hep. 
Gerçekten çok az ve kısa kirpiğim var , yandan çektim ki en azından var olduğu belli olsun :))
Sonra kendi bildiklerimin dışında tavsiyler üzerine de maskaralar denedim ve şimdiye kadar en beğendiğim maskara sevgili Görkem'in (youtube Yourfaceismycanvas88) defalarca kez bahsettiği ve severek kullandığı Maybelline Black Drama maskara oldu. Onun dışında Benefit'in meşhur They're Real maskarasını da sevdim ancak hala elim çok sık gitmiyor ona temizlemesi çok çok zor diye. 
Bu sebeple gündelik kullanımda sürmesi kolay, akma bulaşma yapmayan ve hem hacim veren hem de uzatan ve kirpiklerimi yapıştırmayacak başka maskaralar denemek istedim ancak tüm bu istediklerimi tek bir maskarada bulamadım tabiki. 
Bir süre önce Youtube'da Itsmeduyguxo diye bildiğiniz güzeller güzeli Duygu'nun videosunda bu maskarayı kullandığını gördüm ve bir süredir de Watsons'ta gözüme bunu kesiyordum. En sonunda aldım ve yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum.




Kaşıma değecek kadar uzatıyor işte :)
Daha sonra gözkpağımın iç kısmına siyah bir kalem geçtim ki daha dolgun görünsün.



Öncelikle maskaranın fırçası plastik, ben pek sevmiyorum bu tarz fırçaları, They're Real da bu sebeple kullanması zor bir fırçaya sahip benim için. Ancak bu maskaranın fırçası nispeten daha küçük olduğu için iyi-kötü çabuk alıştım diyebilirim.
İlk birkaç kullanımda oldukça ıslak olan yapısı daha güzel bir kıvam aldı ve bu süre zarfında kuruma gibi bir sorun yaşamadım. Ancak sol gözüme uygularken elimin tutma açısı sebebiyle kirpik diplerime bolca ürün geliyor ve kirpiklerimin uçlarına kadar götürmekte zorlanıyorum.

2.katı geçerken yapıştırma yapmıyor ancak daha fazla kat geçerseniz bu ihtimal olabilir. 
Üst kirpiklerimde ben silene kadar sabit kalıyor ancak alt kirpiklerimde durum çok farklı. Ben sürdükten 2-3 saat sonra akmış oluyor ve parmaklarımla silmek zorunda kalıyorum. Bu sebeple alt kirpiklerimde Clarins Wonder Volume maskarayı tercih ediyorum dışarı çıkarken.
Bütün bunların dışında çok güzel uzatıyor kirpiklerimi, volüm vermesi de oldukça başarılı bence. Çok çok iyi diyemem ancak muadili birçok maskaraya göre iyi olduğunu söyleyebilirim. 
Verdiği siyahlık da gerçekten çok güzel, simsiyah yapıyor kirpiklerimi.

Bütün bu durumda benden 10 üzerinden 7 alıyor bu maskara.

Watsons'lardan satın alabilirsiniz. Fiyatı 20 TL civarında.

Yorumlar

Popüler Yayınlar