DOLGUN DUDAKLAR VE RUJUNUZUN KALICI OLMASI İÇİN HİLELER

Herkese merhaba!
Dolgun dudaklara kavuşmak, çoğu kadının hayalidir, bazıları ise doğuştan şanslıdır ve dolgun ve büyük dudaklara sahiptir. Ancak birkaç makyaj hilesi ile herkes dolgun dudaklara sahip olabilir.

Dolgun dudaklara sahip olmak için birkaç basit hile var; 
*Bunların başında dudakları kalemle çerçevelerken dudak kalemini dudak çizgisinin çok çok az dışından uygulamak geliyor. Bu sayede dudaklarınıza çizeceğiniz hayali çizgi ile aslında kendi dudak sınırınızı genişleterek "Bu benim gerçek dudağım!" diyorsunuz. Bu hileyi sadece biz bileceğiz evet :)
*Eğer bu size yetmediyse kapatıcınızdan yardım alacaksınız demektir! Kapatıcınızdan çok az bir miktar alarak dudaklarınızın alt sağ ve sol kıvrımlarına çok hafif şekilde kapatıcıyı sürüp yedirdiğinizde, dudaklarınız biraz daha dolgun görünecektir.
*Yok bu da yetmedi derseniz bir hileden daha bahsedeceğim. Bunun için rujunuzdan açık renkli bir lip gloss kullanmanız gerekiyor. Renksiz glosslarda bu işi görecektir. Bu işlem için lip glossunuzu dudağınızın sadece orta yerine değdiriyorsunuz, Alt ve üst dudaklarınızın tam orta yerine parmağınız yardımıyla kalıp gibi durmaması için hafif.e dağıtarak makyajınızı bitirebilirsiniz. Artık dolgun ve göz alıcı dudaklara sahipsiniz demektir.
*Bu işlemlerin ardından biraz daha dikkat çekmek isterseniz üst dudağınızın çizgisine (cupid's bow) aydınlatıcınızdan çok az bir miktar uygulayabilirsiniz. 
Hayır benim dudaklarım zaten dolgun, sadece rujumun daha kalıcı olmasını istiyorum diyorsanız bunun için de birkaç tüyo mevcut;

*Dudaklarınıza kapatıcınızdan bir miktar sürüp üzerine rujunuzu uygularsanız, ve
dudak kaleminizle dudağınızı çerçeveledikten sonra içinide kalemle doldurup ardından rujunuzu uygularsanız rujunuzun daha kalıcı olmasını sağlarsınız.

*Aslında esasen rujunuzun kalıcılığı, kullandığınız markaya ve rujun bitişine göre farklılık gösterir. Mat rujlar daha uzun süre kalıcılık sağlarken mat olmayan saten ve kremsi rujlar daha kısa süre kalıcı olurlar.

|||Eğer mat ruj kullanmak istediğiniz halde dudaklarınızı kurutacağından korkuyorsanız bir de benim yöntemimle rujunuzu uygulayın.|||

1-Makyajınıza başlamadan önce sıradan bir lip balmla dudaklarınızı nemlendirin.
2-Makyajınızı tamamladıktan sonra sıra dudaklarınıza geldiğinde bir peçete yardımıyla lip balmı silin.(Ancak dudaklarınıza çok bastırmanıza gerek yok)
3-Dudak kaleminizle dudaklarınızı çerçeveleyip içini doldurun.
4-Rujunuzu sürün.
5-Üzerinden lip balmı parmağınız yardımıyla hafifçe uygulayın. Bu sayede rujunuzun matlığı çok bozulmamış, ancak dudaklarınız gün boyu nemli kalmış olacak. 
6-Gün içinde rujunuzu tazeleyeceğiniz zaman dudak kalemi adımını geçerek rujunuzun üzerine lip balmı uygulayarak dudaklarınızın kuruyup çatlamasını önleyebilirsiniz.

 **Küçük bir tavsiye; eğer kırmızı, bordo gibi oldukça iddialı renkler kullanacaksanız rujunuzu her 2 saatte bir kontrol etmeyi unutmayın. Çok önemli bir buluşmanın ya da davetin ortasında rujunuzun dişlerinize bulaşmasını ya da taşıp dağılmasını istemezsiniz değil mi?

Ürünlerin ismi

Dudak kalemi: Essence In The Nude-11
Kapatıcı: Mabelline Affinitone 02 Natural
Fırça: Eklips Far Fırçası

Herkese mutlu günler!



Yorumlar

  1. Faydalı bir yazı olmuş canım ama uygulamaya gelince hep üşeniyorum:) Ya acele ile çıkıyorum ya da uğraşmaya üşenip, açık renk doğal tonlarda ruj sürüp çıkıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)) bende dudak kalemini uygulamaya çalışıyorum bazen, ancak gündelik kullanımda sadece ruj ve altına ya da üstüne lip balm uyguluyorum ^^

    YanıtlaSil
  3. Benim gibi sabahları uyanıp 10 dk'da evden çıkan biri için çok zor bir şey bu uygulamalar ama tabii ki özel günlerde uygulanabilir. Güzel önerilerin olmuş canım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Evet evet özel günlerde kullanılınca oldukça etkili olur zaten :)) çok teşekkürler, beğenmenize çok sevindim! :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, faydalı bir yazı olmuş :) benimde dudakları dolgun göstermek için yapılması gerekenler için yazdığım yazı için bloguma uğrarsanız sevinrim :)) anketime katılmayı unutmayın lütfen ^-^ http://sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr/2015/01/dudaklariniz-nasil-daha-dolgun-gozukur.html

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim :) Mutlaka göz atacağım ^^

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel ve faydalı bir yazıydı. Çok beğenerek okudum eline sağlık :) Makyajdan önce lip balm sürme yöntemine kesinlikle katılıyorum. Bu aralar uyguladığım bir yöntem benim de. Makyaj bitene kadar dudaklar yumuşacık olmuş oluyor. Onu hafifçe alıp ruju sürünce kesinlikle harika bir sonuç...

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim! Beğenmenize çok sevindim :)) Lip balmsız çıkamayan biri olarak dudak makyajımı kesinlikle kurtaran tek üründür lip balm, aksi takdirde çatlamış ve acıyan dudaklara sahip olurdum ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar