ALIŞVERİŞ | GİYİM

Merhaba! Bugün sizlerle son zamanlarda yaptığım giyim alışverişini paylaşacağım. Mevsim sonbahar olunca ihtiyaçlar da bir bir ortaya çıkıyor ama bunun dışında hoşuma gittiği için aldığım parçalar da yok değil. Hatta bu alışveriş son 1,5 ay içinde aldıklarımı kapsıyor desem yalan olmaz. Ağustos ortası gibi aldığım ürünler de var, geçtiğimiz gün aldıklarım da. O sebeple lafı daha fazla uzatmadan detaylara geçelim. Yalnız şimdiden ufak bi  açıklama yapmak istiyorum ben giyimde bi süre takıldığım şeylerden alışveriş yaparım. Yani bu huy da yeni yeni oluşmaya başladı,mesela bi dönem gri renge takmıştım herşeyi o renk alıyordum, şimdi de çizgilere takmış durumdayım. Çokça çizgili ürün göreceksiniz.
Öncelikle Cos markası yurtdışındayken sevdiğim markalardan biriydi ancak ülkemize çok geç geldiğini düşünüyorum. H&M ile kardeş marka oldukları için de ayrı bir seviyorum. Ben Zorlu’daki mağazasını çok sevdim her gittiğimde mutlaka gezerim. Oradan 2 tane çizgili penye kumaştan tişörtler aldım. 1 tanesi daha önce paylaştığım blog yazımda giydiğim kısa kollu, diğeri ise havalar serinlemediği için henüz gitmeye fırsatım olmayan uzun kollu olan. İkisini de çok severek aldım ve bu sene üzerimden çıkarmayacağımdan eminim.
 
T-shirt |40 tl
Uzun kol penye|69tl
H&M’den de (yine) çizgili ve uzun kollu bir triko aldım ve çok memnun kaldım yakasının genişliği ve kesiminden koyu kahve, bilekte biten botlardan aldım. Bu botun siyahını geçen sene almadığım için çok üzülmüştüm. Bu sezon görünce kaçırmak istemedim ve hemen aldım. 

triko| 15tl
bot| 79.99 tl

Sezonun modası olan kahverengi süet etek benim dolabımda da yerini aldı. Hem de hiç hesapta yokken. Annemin her gördüğü mağazada benim için bakıp fotoğrafını çekmesi sebebiyle zaten aklıma girmiş olan bu tarz eteklerden Koton’u birlikte gezerken şans eseri görünce aldım ve çok severek giyiyorum.
Yine çok severek aldığım terliklerimi de Koton’dan aldım, desenine ve terliğin şekline bayıldım.
 
etek| 69.99 tl
terlik| 29.99 tl
Bir de bu ikisinden bağımsız olarak geçen gün ihtiyacım olan bilekte biten pantolonlarından aldım Koton’un zaten bende siyah olanından vardı ve çok severek giyiyordum. Kahve olanın tonu ve kesimi de tam üzerime olunca kaçırmak istemedim. Bol bol giyeceğim bunu da artık :)
 pantolon | 49.99 tl
Zara’dan aslında yazın ortalarında aldığım ancak bu yazıya dahil etmek istediğim bu gömlek de, gardırobumda en sevdiğim parçalardan oldu. Etek içine sıkıştırıp ya da pantolonla veya kot ile her şekilde kombinleyebileceğim bir parça olduğu için çok çok sevdim.
 
Mango’dan da uzun zamandır alışveriş yapmıyordum. En son arkadaşımın annesinin doğum günü için hediye bakarken ona aldığımız triko kazağın aynısından kendime de aldım ve ba-yıl-dım. Evet bu da yandan çizgili ancak akşam üstleri hava serinlediğinde hemen giyiyorum ve siyah beyaz olduğu için her kombine uyum sağlıyor.
 triko | 29:99
Mango’dan son olarak da 2 tane mont/kaban aldım. Bunlardan ilki benim uzuuun zamandır istediğim ceket görünümlü, geniş kesimli olan kabanlardan. Rengine ve kesimine tek kelimeyle bayıldım ve hiç kaçırmadan aldım. Diğeri de kardeşimle ortak giyeceğimiz türden bir mont ama öyle böyle bişey değil. 2li olduğu için sonbahar havalarında yağmurluk gibi, kışın içindeki kalın tüylü kısmı takınca tam bir kışlık mont olacak canavarı aldık. Şansa o da tek kalmıştı hemen kaptık onu da.
kaban | 169.99
 Mont | 199.99 tl
Bir de birçok fotoğrafımda gördüğünüz sırt çantasını aldım ancak onu ayrı bir yazıda paylaşacağım detaylı olarak.

Son zamanlardaki alışverişim bu şekildeydi. Umarım siz de beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum.

Instagram: ezgiyildirimo

Yorumlar

  1. Yerim seniiii. Hepsi de cok yakismis Güle gule giy kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok çok teşekkür ederim kuzucum! :*

      Sil
  2. Botlarına bayıldıııım ne zaman aldın, acaba hâlâ var mıdır? Ona göre yarın gidip bakacağım bana biraz uzak Koton. Hepsini güle güle giy canııım kıyafet alışverişinin tadı bir başka oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, 3 hafta kadar yaklaşım ama h&m'lerde sezon boyu oluyor genelde, numarası varsa kaçırma derim, En zevkli alışveriş böylesi bence de :))

      Sil
    2. Ben yanlış anlamışım şimdi bir daha okudum. H&M imiş koton değil :D

      Sil
    3. Olur öyle hiç önemli değil :) umarım bulursun sen de :*

      Sil
  3. Çok harikasın Ezgi abla keşke sende bir youtube kanalı acsan seni çok severek takip ediyorum ve her anlamda ornek alıyorum :)) kotondan aldığın terliği snapchatte gormustum ve ba-yıl-mış-tımmm sonra kotonda gorunce hemen bende kaptım ve de ındırımdeymıs :))) çok teşekkürler sana paylaşımların çok guzell :)) öpüyorum seni :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah fıstığım çok teşekkür ederim, bu yorumun beni öyle mutlu etti ki! Terliği bulmana çok sevindim, mutlu günlerde giy :)) bende kocaman öpüyorum seniii :**

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar