KAHVERENGİ GÖZ MAKYAJI

Merhaba bronz göz makyajından vazgeçemeyenler!
Merhaba mevsim yaz da kış da olsa kahverengi tonlarına bağımlı olanlar!

Bu nidalardan anladığınız üzere kahverengi göz makyajına ne kadar bağımlı olduğumu da anlamışsınızdır. Aslında doğal tonlar dışında renkli makyajlara da sıcak bakıyor olsam da sanırım benim imza makyajım gözlerde bu set ile yaptığım makyaj oluyor uzun süredir.


Gözlerime far bazı yerine hem baz hem far olarak ikisi bir arada olan ve kullanmaktan asla bıkmayacağım Maybelline color Tattoo On and On Bronze rengi ile Essence markasının 02 numaralı hot chocolate rengi göz kalemi makyajın esaslı oyuncuları. Göz kapağıma katlanma çizgisini çok geçmeyecek şekilde yüzük parmağımla krem farı uyguluyorum. Ardından kahverengi göz kalemine geçiyorum. Hatta ben bu kalemi yalnızca kirpik diplerime ince bir hat halinde uyguladığım için çoğu zaman eyeliner sanıp markasını soranlar oluyor. 
Ancak ince bir çizgi çekip ucunu da real techniques accent brush ile uzatıyorum ve göz yapıma uygun doğal bir makyajın sırrını da şuanda size veriyorum :)
Maskara öncesi baz olmazsa olmazlarımdan, özellikle de bakışları ön plana çekmek istediğim bir günse maskara bazı sürmeden asla göz makyajımı tamamlamıyorum. Hatta o günlerde kirpik kıvırıcı da kullanıyorum üşenmeyip. Diğer günlerde maskaranın kendisi yeterli oluyor günlük kullanım için. Ancak şu da var ki bu maskara tek başına maskara bazı ile verdiği hacmi vermiyor, detaylı olarak yazdım (tık tık)

Son olarak da Rimmel London Brow This Way kaş maskarası ile kaşlarımı tarıyorum ve tamamdır. Özellikle sabahları çok kısa sürede hazırlanmama rağmen uğraşılmış göründüğü için de ayrıca seviyorum bu göz makyajını. Göz rengime de yakıştığını düşündüğüm için çok sık kullanıyorum.

İşte sonuç bu şekilde :)
Siz de kahverengi göz makyajına bayılanlardansanız aşağıya yorum bırakın.
Mutlu günler!


Yorumlar

Popüler Yayınlar