AUDREY HEPBURN MAKEUP

Herkese merhaba!
Bugünlü yazımda sizlere değişik bir konseptte yaptığım makyajı paylaşacağım. Oldum olası Audrey Hepburn'ün şıklığına ve zarifliğine hayranımdır. Hem bir hanımefendi hem de güzelliği ile yaşadığı dönem dışında hala akıllardan çıkmadığı için ekstra bir sevgim var. Uzun zamandır aklımda olan dönem makyajları serisinde 50'lerden ilham alan klasik bir makyaj yapmaktansa o dönemlere damgasını vuran kadınların makyajlarına yönelmek istedim. 

Tabiki amaç plastik makyajla ona tıpatıp benzemek değil ancak makyajındaki detaylara dikkat ederek benzerlikleri elimden geldiğince kendime uygulamaya çalıştım. Saçlarında kahkül olan bolca fotoğrafın dışında yandan ayırdığı ve tepeden sıkıca topladığı fotoğraflar da gördüm. Her birinden biraz denedim değişiklik olsun diye. Biraz da eski dönem efektleriyle gerçekçilik katmaya çalıştım :)

Öncelikle biraz makyaj tarzından bahsetmem gerekirse onlarca fotoğrafını incelediğim için söyleyebilirim ki en dikkatimi çeken nokta kaşları oldu, ilk yıllarında kavisli olan kaşlarını bir dönem düz kullanmayı tercih etse de orta yaşlarından sonra tekrar kaşlarının doğal halini kullanması ona daha çok yakıştırdığım hali oldu. Hali hazırda benim de kaşlarımda kavis olduğu için o hallerindeki bir makyajı yapmak istedim. 
Göz makyajında katlanma bölgesinde güzelce dağıtılmış sıcak bir kahverengi veya bazen de füme renkli farlar olduğunu gördüm. Mükemmel şekilde çekilmiş eyeliner ve dış köşelerde olağanüstü kıvrık kirpikler makyajın imza detayları bana kalırsa. düşük göz kapaklı olduğum için eyeliner gözüm kapalıyken başarılı göründü ama açınca olmuyor bu iş bence :)
Genelde makyajı tekrar edenlerde gördüğüm kırmızı ruj dışında birçok fotoğrafta gül kurusu ve bazen de şeftali/nude renkler kullandığını da gördüm. Ben de gül kurusunu tercih ettim. 
O masum görüntüsü için yanaklarında geniş bir bölüme uçuk pembe allık kullanılmış genellikle ancak bazen daha yoğun pembeleri, bazen de hiç allıksız duru güzelliğini görebiliyorsunuz.
Kaş üstlerinde, burnunun üst kısmında komple ve elmacık kemiklerinde yoğun aydınlık vardı. Aydınlatıcı kullanılarak mı yapıldı yoksa ışık ve cildinin kendi parlaklığı birleşince ortaya o ışıltı çıkıyor tam emin olamadım ama ben aydınlatıcıyı bolca uyguladım.
Kullandığım ürünler çok fazla oldu onlar da şöyle :)

Umarım hoşunuza gitmiştir bu değişiklik. Yorumlarınızı bekliyorum!
Instagram : ezgiyildirimo

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar