BOBBI BROWN | MINI LIP & EYE PALETTE


Yağmurlu ve serin bir eylül akşamından herkese merhaba! Uzun zamandır yazmak için beklediğim Bobbi Brown Mini Lips & Eye Palette yazısını tam da paletteki renklere yakışan bir sonbahar gününde yazdığım için ekstra mutluyum.Önümde güllü yeşil çayım ile inanılmaz keyif alarak yazıyorum şuan.

Kısa kesip hemen konuya gelelim. Bu palet yanlış hatırlamıyorsam Limited Edition bir paletti. Çünkü uzun zamandır hiçbir sitede rastlamadım. İçinde 3 mat far, 2 tane allık/ruj ile 1 tane de lip glosstan oluşuyor. Daha ne olsun!
 Tam seyahatler için uygun bir palet. Şöyle 2-3 günlük iş seyahatleri için vazgeçilmez bir palet. Zaten kahve tonlarına hasta biri olarak bu paletteki renkler beni tam kalbimden vurdu. Allık ve ruj olarak kullanılan bölüm ise beni en çok şaşırtan kısım oldu palette, çünkü allık olarak uygularken yanağıma sürdüğümde hemen pudralaşıyor ve çok uzun süre kalıcı. Dudaktaki performansı da oldukça iyi, dudakları çok kurutmadan palette gördüğünüz renk dudaklarınıza transfer oluyor. Minik lip gloss ise fazla renk vermiyor ancak ışıltısı ile üstüne sürdüğünüz rujun kalıcılığını da arttırıyor ve inanılmaz parlak durduğu için özel zamanlarda kullanmak gerçekten çok keyifli oluyor.

Tüm güzel özelliklerden bahsettikten sonra benim için tek olumsuz yanından bahsederek yazıya son veriyorum. Farların tozutması! Neden tozutuyor anlamıyorum ancak fırçaya alırken her yere dökülme yapıyor ve fırça ile dağıtması biraz zahmetli oluyor bu kadar kuru yapısı nedeniyle ancak bunlara rağmen renk başarılı bir şekilde uygulanıyor. Yani renkler silik bir şekilde değil de pigmentlerini koruyarak uygulanıyor ve bu olumsuz yanı görmezden gelmeme neden oluyor bu sebeple. Bu palet ile severek makyaj yapıyorum ve böyle çoklu paletleri sizlere de tavsiye ederim. Güvendiğiniz bir markadan alacağınız böyle bir palet ile birden çok ürünü seyahatlerde aradan çıkarmış olacaksınız. 
Bu da paletle yapılan makyajlarımdan :)

Mutlu kalın! 
Instagram : ezgiyildirimo

Yorumlar

  1. Çok şık bir görüntüsü varmış bu paletin. Bir aseleti var sanki.

    YanıtlaSil
  2. Dimii ^^ bende öyle düşünüyorum, kesinlikle çok şık :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar