AŞK NEFRET İLİŞKİSİ YAŞADIĞIM ÜRÜNLER: #3 L'OREAL | VOLUMINOUS MASKARA

Merhaba! Bugün sizlere aşk nefret ilişkisi yaşadığım bir başka üründen daha bahsetmek istiyorum. Loreal Voluminous maskara, uzun zamandır istediğim bir maskaraydı ve bundan önce kullandığım Rimmel London Lash Accelerator maskaram (yazısı burada) bitmeye yakınken bunu aldım. 
Uzun zamandır maskaralarımı Mac'in maskara bazı ile birlikte kullandığımı bilenler bilir. Daha doğrusu kirpiklerimin ön plana çıkmasını istediğim bir özel günde ya da kendimi daha iyi hissetmek istediğim günlerde maskara bazı olmazsa olmazımdır. Ancak bunun yanında Rimmel London maskara tek başınayken yeterince uzunluk verip tek tek ayırıyor yalnızca hacim konusunda biraz başarısız kalıyordu.
Bu maskara da adı üstüne volüm veren bir maskara olarak geçtiği için bir sonraki maskara olarak kendisini seçtim.
Fırçası kıvrık ve kıl bir fırçadan oluyor. Bu sebeple o dolgun görünümü verecek diye düşündüm fırçasını ilk gördüğümde de.
Çok güzel kıvırıyor, tek tek ayırıp uzatıyor ancak isminin hakkını verecek volüm nerede?
Yani diğer maskara da bütün bunları gayet sağlıyordu ama sen volüm vermesi gereken bir maskarasın, neden hacim vermiyorsun diye kızmıştım. Bir de maskara bazı ile deneyeyim ben bunu dedim ve o zaman gerçekten harika bir hacim verdiğini gördüm. Ancak tek başına hacim vermesi gereken böyle bir maskaradan bu kadar verim alabilmek adına maskara bazına ihtiyacım olmamalıydı bana kalırsa.
Kirpiklerimin normal hali

O yüzden aşk nefret ilişkisinin bugünkü konuğu kendisi oldu. Hakkındaki yorumlara bakılırsa da herkes oldukça memnun. Acaba bir tek ben mi böyle düşünüyorum. Evet çok ince, düz ve cılız kirpiklerim var ama yine de hacim vaadi veren bir maskaradan çok şey beklemiyorum bence.
Tek kat uyguladığımda böyle hacimsiz ancak kıvrık ve uzun görünüyor. 

2. katı geçtiğimde hacimli görünmekten öte topaklaşmış ve kirpiklerim birleşmiş gibi oluyor.

Kirpik kıvırıcıyı keyfim yerinde olduğu zaman kullanıyorum.


Önce maskara bazı uyguluyorum.
Ardından maskaraya geçiyorum.
Bolca  maskara sürüyorum.
Hala sürüyorum.

Ve sonuç... Ben düşük göz kapaklarım olduğu için alt kirpiklerime gündelik hayatta maskara uygulamıyorum artık. Hem, ağır makyaj yapmadığım için gözlerimi aşağıya çekiyor hem de doğal bir görüntü olmuyor. 
Bu maskara ile benim minicik kısacık kirpiklerim bile gün boyu kıvrık kalıyor, suya dayanıklı ibaresi yazmıyor ancak benim kirpiklerimden gün boyu akmıyor ve dökülme de yapmıyor. Akşam temizlerken de çok kolay bir şekilde çıkarabiliyorum.

Sizin bu maskara hakkındaki düşünceleriniz neler? Yorum bırakmayı unutmayın.
Mutlu kalın!
Instagram : ezgiyildirimo

Yorumlar

Popüler Yayınlar