PERRICONE MD | FACE FINISHING MOISTURIZER TINT

Merhaba!
Benden kullandığımda mutlaka yorumlamamı isteyenler olduğu için yaklaşık 2 aylık kullanım süresinin sonucunda düşüncelerimi sizinle paylaşmak istedim. Sizi de daha fazla bekletmemek adına bugün Perricone MD Face Finishing Moisturizer Tint hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.
Ben bu ürünü sevgili Melis Palalı'nın çekilişinde kazandım ve kendisi de çok ilgili ve nazik biri olduğu için benimle sonuna kadar ilgilendi. Tekrar teşekkür ediyorum buradan Melis'e :)

Şimdi gelelim neler düşündüğüme; Öncelikle ürün 59 ml'lik cam bir kavanozda geliyor. Cam olması seyahat için pek dost canlısı değil ancak ben bu sorunu sephora'nın minik sample box'ına koyarak çözümledim. Zaten çok az bir miktar ürün uzun süre yetiyor. Bu sebeple yanınızda fazla ürün taşımanıza da gerek yok.
Ürün ilk başta krem renginde, ancak içinde kırmızı ve siyah tanecikler bulunuyor. Elime alıp uyguladığımda içindeki bu renkli taneler sirküler hareketlerle uygulamayı yaparken adeta cilt üzerinde eşitleniyor ve kayboluyor.
 
Yüzüme dağılışını ben çok sevdim, sürümü çok kolay, yağ gibi kayıyor cildimde, buna rağmen yağ içeriyor mu diye soracak olursanız da ürün su bazlı. 
Bu yaz, işlerim yüzünden tatile çıkamadığım için yüzüme uyguladığımda güzel bir bronzluk da katması da bir hayli işime yaradı.
En sevdiğim yanı ise multitask bir ürün olması, yani hem cildimi nemlendirirken hem hafif bir renk veriyor ve bu sıcaklarda ekstra renkli bir ten ürünü kullanmama gerek kalmıyor, hem de içerdiği 30 GKF sayesinde güneşten de korunmuş oluyorum daha ne olsun!
 Benim için tek handikapı sürdükten sonra üzerinden bir pudra ile geçmemi gerektirecek parlaklıkta olması, aslında bu da benim parlak bitiş sevmiyor oluşumdan kaynaklı sanırım. Ancak son zamanlarda havalar serinlediği için bu durum neredeyse ortadan kalktı diyebilirim.
Zaten parlak bitişi seven kuru ve normal hatta karma ciltler bu konuda daha çok tatmin olabilir.
Benim alerjik cildimde hiçbir reaksiyona ve sivilcelenmeye yol açmadı. Aksine cildime verdiği nem sayesinde cildim daha da bir yatıştı ve var olan sivilcelerimin görünümü daha düzgünleşti.

Cildime gün içinde hiçbir ağırlık yapmıyor, en çok da yaz sıcağında bunu sevdim sanırım. Çok az kullanıldığı için uzun bir süre bana gideceğini düşünüyorum. Yüzüme fondöten sürmeyi hiç sevmediğimi bilenler bilir, Face Finishing Moisturizer Tint'den sonra bu kış fondötenlerimi rafa kaldırırım gibime geliyor. Birçok kişi de cildim için ne kullandığımı sorunca gerçekten bana iyi geldiğini anladım.
Kısacası ben çok memnun kaldım ve kullanmaya da devam edeceğim. Cildimde gözlediğim olumlu/olumsuz değişimler olursa tekrardan buraya yazacağım takipte kalın!
Mutlu günler.

Instagram: ezgiyildirimo

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar