FAVORİLER [4] - TEMMUZ&AĞUSTOS


Yaz mevsimi de sona erdiğine göre yavaştan sonbahar için hazırlanmaya başlayabiliriz. Mevsim değişikliğini çok fazla hissetmeden ve favorilerim değişmeden Temmuz-Ağustos ayındaki favori ürünlerimden bahsetmek istedim size.

Bu iki ayda makyaj yapmayı sıcaklardan ötürü oldukça azaltsam da göz makyajına çok ağır olmamak kaydıyla devam ettim. Özel günlerde bile fondöten kullanmamaya çalıştım, saç bakımımı ihmal etmedim ve yaz aylarında çok fazla duş almaktan dolayı nemsiz kalmasın diye cildimi de bol bol nemlendirdim. Tırnaklarıma nedense oje sürmeyi pek istemedim ağustos ortalarından sonra ancak yine de birkaç favori yaz ojem var. hiç sevmesem de giysi alışverişi de yaptım ancak onlar belki başka bir yazının konusu, bu yazıda favori kozmetik ve cilt bakımı ürünlerimden bahsedeceğim. 

Göz makyajında herkes canlı renklere yöneldikçe ben sade ve bronz göz makyajı yapar oldum.
-Maybelline Color Tattoo on and on bronze her ay olduğu gibi temmuz ve ağustosta da favorim olmaya devam etti. Kiko'nun Long Lasting Stick farlarından 07 rengi neredeyse far bazını unutmama sebep oldu. Rengi de harika, kalıcılığı da. Başlı başına bir yazıyı hakediyor.
-Yeni satın aldığım Loreal Voluminous maskaram ile değişik bir ilişki içindeyiz detaylı yazısını yazacağım ancak Mac maskara bazı ile birlikte o da favorim oldu diyebilirim şimdilik.
-Essence markasının göz kalemlerinden siyah ve koyu kahverengi neredeyse yaz boyu kirpik diplerimi renklendiren iki kalem oldu, dönüşümlü kullandım. 

-Ten ürünlerinden ise nemlendirici, güneş koruma ve renklilik anlamından çok yönlü özelliğiyle kalbimde taht kuran Perricone MD'nin Face Finishing Moisturizer Tint'i severek kullandım. Onun da çook detaylı yazısı yolda.
- Allık olarak aldığım günden beri diğer allıkları bana unutturan Flormar Bohemian Dream serisinden Free Spirited Tan aldığım gibi favorilerimden oldu. Ağustos ayı boyunca neredeyse başka allık kullanmadım.
-Yeni tanıştığım ürünlerden bir diğeri ise Maybelline Age Rewind serisinin kapatıcısı. İncecik, yok gibi ancak harika bir kapatıcılık ve aydınlık veriyor. Nasıl bunu başarıyor henüz bende anlamadım. Kiko far ve bu kapatıcı çok sevdiğim Ilgın'ın (Youtube adresi burada) Almanya'dan hediyeleri. 
-Cilt bakımında nemlendirici sürmek bile gelmedi çoğu zaman içimden ancak yine de geceleri Darphine Vitalskin Replumping Emulsion'u kullanmaya çalıştım mümkün olduğunca ve cildimi nemlendirmesi gerçekten çok çok başarılı. 
-Aşırı duş almaktan dolayı nemsiz kalmaması için vücuduma da The Boyd Shop'un Mangolu body butterını kullandım.
-Tırnaklarda favorim kesinlikle tırnak etlerini yumuşatan ve kuru görünmesini önleyen Flormar'ın E vitaminli bakım yağı oldu. Zaten eski yazılarımda da bu ürünü ne kadar sevdiğimi söylemiştim. Ancak fotoğrafını eklemeyi unutmuşum. Detaylı anlatımım  için Tırnak Bakımı Rutinim yazıma bakabilirsiniz.
Oje olarak yine Pastel Nude serisinden Rose rengini bolca kullandım ancak başka bir favorim de Flormar'ın Full Color serisinden olan Imaginary World isimli leylak rengi. Ayak tırnaklarımı da unutmadım ve favorim tabiki bayılarak kullandığım Strawberry Pink isimli renk oldu. Ne kadar azaldıklarına bakabilirsiniz.

Dudaklara gelecek olursak özellikle Ağustos ayında elimden düşmeyen ikili olarak Avon Color Trend serisinden Flirt rengi ve Emily markasının 201 numaralı dudak kalemi, hatta bu kalem Ağustos'un yarısından sonra aldım ancak favorim olmaya hak kazandı çünkü kalem formunda olmasına rağmen dudaklarımı kurutmuyor ve çook uzun süre kalıcı.
Benim yaz favori ürünlerim bu kadardı. Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı aşağıya bırakmayı unutmayın.
Mutlu günler!
Instagram : ezgiyildirimo

Yorumlar

Popüler Yayınlar