BATH AND BODY WORKS | JAPANESE CHERRY BLOSSOM | VÜCUT SPREYİ



Kış aylarında beni çok bunaltmadan kullanabileceğim Şekerli&Çiçeksi diyebileceğim ve erkek arkadaşımın hediyesi olan bu vücut spreyini kullanmaya kıyamıyorum, kokusu daha önce kokladığım hiçbir şeye benzemiyor. Pek şekerli kokular seven biri değilimdir ancak bundaki karışım çok egzotik ve farklı geldiği için severek kullanacağım. 

                     * Üst notalarda : Asya armudu, Fuji elması, Erik
                     * Orta notalarda : Japon kiraz ağacı, Mimoza Taç yaprağı, Zambak
                     * Alt notalarda : Vanilya çekirdeği, Amber, Misk, Tarçın Tütsüsü, Sedir ve Sandal Ağacı


olan bu bu vücut spreyi şekerli ve çiçeksi bir koku olarak geliyor benim burnuma genel olarak, ancak ne çok çiçeksi, ne de çok şekerli.  İkisinin güzel bir karışımı ve tendeki kalıcılığı orta diyebileceğim düzeyde. 2-3 günlük kullanımıma rağmen bu koku beni kesinlikle rahatsız etmedi, Üstelik çok ağır bir koku olmadığı için kış aylarında severek kullanacağım bir vücut spreyi oldu benim için. Bu güzel hediye için tekrar teşekkür ediyorum :))



Sizin kış aylarında kullanmayı düşündüğünüz kokular hangileri?



Kolye :  H&M 

Yorumlar

Popüler Yayınlar