FAVORİLER [2] #EKİM


Mevsim sonunda sonbahar favorileri yazısı yazmayı düşünürken bir anda kendimi ekim favorilerini fotoğraflarken buldum :)
Bu ay en sık kullandığım ve yeni almakla birlikte kendilerinden oldukça memnun kaldığım ürünlerden bahsedeceğim.

CİLT BAKIMI:

1- Kielh's Ultra Facial Oil-Free Cleanser :1 aydan fazladır kullanıyorum bu temizleyiciyi ve şu ana kadar çok memnunum kendisinden, yüzümü iyice temizlediğini ve kurutmadığını düşünüyorum. ancak detaylı yazısını daha sonra yazacağım.

2- Dirty Works Moisture Mask (Gül özlü nem maskesi) : Normalde haftada 1 kez bu maskeyi yapıyorum ancak yüzümün ekstra neme ihtiyacı olduğu zamanlarda 2 kez yaptığım da  oluyor. 


3- Yves Rocher Stop Blemish Lotion (Sivilce küçültücü losyon) : Losyon yazsa da daha çok hafif yapılı kremi kıvamında olan bu ürün sivilce çıkacağını farkettiğim bölgelere lokal olarak sürüyorum, tüm yüze kullanılabileceği söylense de 
beklediğim nemi karşılamadığını düşündüğüm için sivilce çıkacağı belli olan bölgelere kullanıyorum ve etkisinden çok memnunum. 2-3 güne kalmadan sivilceyi indiriyor ve iz bırakmıyor oluşu en güzel özelliği.

TEN GRUBU :


1- Rimmel London Stay Matte Primer : Rimmel London makyaj bazını seve seve kullandığımı çoğu kişi biliyor. Hatta bayram indiriminde watsons'tan yedeklediğimi de söylemiş, instagramdan fotoğrafını paylaşmıştım. Bu ürün cildimi her türlü makyaja hazırlıyor ve sivilcelenmeye neden olmuyor. En çok T bölgemde ve biraz yanaklarımda kullanmama rağmen alnımda ve yanaklarımda hiç sivilce oluşmadı. Detaylı yazısı için tıktık

2- Sephora Perfecting Cover Foundation: bu fondötenin rengi kışın yüzüme 1 ton koy gelse de bazen  MAC Fix Fluid fondötenime karıştırarak uyguluyorum ve sonuç harika oluyor. İkisi de kalıcı ve yoğun kapatıcı fondötenler oldukları için en az 8-10 saat yüzümden akmadan kalabiliyor. Gün içinde  yüzümde yağlanma olduğu zamanlarda da (hangi fondöteni sürsem bu olacak) Cettua yağ mendilleri imdadıma koşuyor. 

3- The Balm Hot Mama allık : Bu allığı aldığım ilk günden beri bayılarak kullanıyorum. Hatta instagramda birçok kez görselini paylaştım ve bu allığı kullandığım günlerde gerçekten çok güzel eleştiriler alıyorum. Far olarak da kullanılabildiği için hiç çekinmeden göz makyajımda da bu allığı kullanıyorum. :)
Fondöten ve allığı elime sürüp çektiğim fotoğraflar karanlık çıkmış olabilir ancak renklerde yanılma olmasın diye efekt kullanıp aydınlatmak istemedim. Gündüz ışığında daha güzel görünüyorlar.

4- Real Techniques Core Collection'dan Buffing ve Contour Brush : Bu iki fırça fondöten ve allık uygulaması için en sevdiğim ikili. Buffing brush fırça izi bırakmadan ve ürünü içine emmeden fondöteni eşit şekilde yüzüme dağıtmama yardımcı oluyor. Allık fırçası olmak için küçük görünse de kontür fırçası benim için çok kullanışlı. Bu fırçayla istediğim yoğunlukta allığımı sürüp dağıtabiliyorum.

RENKLİ KOZMETİK : 


1- Rimmel London Scandaleyes Golden Bronze Likit Far : Bu farı çok uzun zamandır almayı düşünüyordum. O kadar uzun ki, Görkem Karman'ın kışın yazdığı blog yazısında gördüğüm anda renge vurulmuştum. Ancak nedense watsonsa gittiğimde hiç almayı düşünmedim. Sanırım araya başka ürünler girince unutmuş olmalıyım. Ancak geçen hafta sonu İstanbul'a gelen kuzenim için alışverişe gittiğimizde bu serinin komple indirimde olduğunu gördüm ve hemen bir tane kaptım. Sanki o gün artık almalıymışım gibi Rimmel London'ın sadece bu serisi indirimdeydi. Bende birkaç parça şey daha alarak kasaya gittim ancak canım kuzenim bütün hepsini bana hediye aldı. Aldıktan sonra ilk 2-3 gün sadece bu likit farı kullandım. Renk o kadar güzel ki, ve sabitlendiği anda orda kalıyor hiçbir şekilde akma, bulaşma yapmıyor. Işıkta farklı renklerde göründüğü için iki halini de fotoğrafladım. O yüzden ekim favorilerimde yerini aldı. Her kullandığımda kuzenimi hatırlayacağım :))

2- Flormar Long Wearing Lipstick L16 : Bu rengi ilk önce Duygu Özaslan'ın bir videoda kullandığını görmüştüm, renk turuncu alt tonlu nude rengi olduğu ve onda harika durduğu için gidip aldım ancak soğuk alt tonlu cildi olan bende tabiki onda durduğu gibi durmadı :) kullandığım zaman dudaklarımı kurutuyor olsa da rengin güzelliğinden ötürü severek kullanıyorum.

3- Avon Blush Nude Lipstick :  Bu ruju da canım arkadaşım Ezgi ile birlikte sipariş verip almıştık ve tester'ını dahi görmeden aldığım bu nude pembe rengi dudağımda hiç sırıtmadı. Normalde nude pembeler bende ölü dudağı görünümüne sebep olur ancak burada daha koyu görünse de aslında bebek pembesi gibi bir tonda olduğu ve dudaklarımı kurutmadığı için çok sevdim. 

Avon rujun rengi burada daha açık çıkmış ancak bu renkten koyu renk olan dudağımda daha da açık bir renkmiş gibi duruyor. 

OJE:


Favori sonbahar ojelerimden olan 
1- Pastel No: 80 
Ekim ayı favorilerimden oldu. Çabuk kırılan tırnaklara sahip olmam dolayısıyla çok uzun süre koyu renk ojeyi tutmayan tırnaklarım nedense bu rengi çok sevdi, top coat ile tam 5 gün hiçbir bozulma olmadan kullanabildim.   
ve
2- Golden Rose No: 5 
Her renk giysiye ve her güne yakışan bir renk, bu renk tırnaklarım olsa olurmuş o derece seviyorum. Gerçi o renk tırnak sağlıksız olurdu ama siz anladınız :)

Sizin ekim favorileriniz neler? 

Yorumlar

  1. Benim son zamanlardaki favorilerim::
    -RT fırçalardan buffing brush
    -Babe stop akn serisinden nemlendirici ve tonik
    -Amie temizleme jeli
    -Pure Beauty Peeling
    -Garnier arındırıcı temizleme jeli

    YanıtlaSil
  2. Buffing brush'ı kullanıp sevmeyen birini duymadım şimdiye dek zaten :) babe markası gerçekten çok başarılı ben de güneş kremlerini seviyorum. Pure beauty'ye elim gitmedi nedense ancak okuduğum yorumlara göre gayet başarılı bir marka olduğunu düşünmeye başladım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar