RIMMEL LONDON SCANDALEYES LİKİT FAR | GOLDEN BRONZE



Bugün, Rimmel London'ın likit farlarından Golden Bronze rengine olan aşkımı anlatacağım!



Bu farları eğer bir arkadaşınıza kalmaya gittiğinizde, evden acil çıkmanız gerekiyorsa ya da seyahatlerde yanınızda far bazı, far ve fırça gibi ürünleri taşımanıza gerek olmadan tek ürünle hepsinin işini göreyim diyorsanz en az bir tane edinmelisiniz!

Ben kahverengi tonlarına bayıldığım için bu rengi kaptım. :)


Ben bu farı kendi fırçasıyla sürüp parmağımla dağıtıyorum ve maskaramı uygulayıp hızlıca evden çıkabiliyorum.



Öncelikle bu farın diğer farlardan en büyük farkı fırçalı bir tüpte olması, yani kendi fırçasını barındırıyor. Sürümü ve yapısı tam olması gerektiği gibi, gözlerinize kesinlikle ağırlık vermiyor, hemen dağılıyor ve buraya DİKKAT, far bazı sürmediğiniz halde sabitlendikten sonra yerinden kıpırdamıyor. Tüm gün gözlerinizde taptaze görünümünü koruyor. Ben normal farları bile far bazı sürmeden kullanamam ancak bu likit far beni bir kez de bu özelliği ile kendine aşık etti.

İçindeki altın bronz yansımalar rengin en güzel özelliğinden biri bence, tek bir far kullandığınız halde uzun süre uğraşıp da göz makyajı yapmışsınız gibi görünüyor.



Üstteki görselde ışığa göre değişen renkleri görebilirsiniz.

Fırçası ile sürdükten sonra parmağınızla dağıtmanız yeterli olacaktır. Ancak renk kendini çok fazla belli etmedi derseniz bir kat daha sürüp istediğiniz koyuluğa getirebilirsiniz.


Bu farı sadece aciliyetim olduğu ya da yanımda fazla ürün taşımamam gereken yerlerde değil gündelik kullanımda güzel bronz göz makyajı yapmak istediğim zamanlarda da kullanıyorum, göz kapağımın dış kısmına daha koyu bir kahverengi far ile derinlik katıp maskaramı sürerek makyajımı tamamlıyorum.



Yağlı göz kapağına sahip olanlara da gözüm kapalı şekilde tavsiye edeceğim harika bir ürün oldu kendisi!

Üründen Ekim favorileri yazımda da (şurada) oldukça bahsetmiştim zaten.


Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar

Popüler Yayınlar