WET'N'WILD TEKLİ GÖZ FARI | BRULEE


Bu göz farı MAC'in Brulee farına dupe olarak gösteriliyor ve onu denemediğim halde bu farın çok çok başarılı olduğunu ve bu renk mat bir far için en uygun fiyata satıldığını düşünüyorum.

Ürün 1.7 ml kare ve kapaklı bir şekilde geliyor. Göz kapaklarındaki damarlı görünümü silmek, hafif doğal makyaj yapmak istediğinizde veya koyu renk ruj kullanıp gözlerinizi sade tutmak istediğinizde işinizi kolaylıkla görebilecek bir renk.

Ben bu farı parmağımla uyguluyorum ve çok kolay şekilde fırça dahi kullanmadan göz kapağıma dağıtmış oluyorum. Ancak fırça kullanacaksam da bunlar genellikle, Real Techniques Deluxe Crease Brush ya da Gratis'lerde satılan Eklips markasının far uygulama fırçası oluyor.
Bu far üzerine süreceğiniz diğer renklere de güzel bir zemin oluşturuyor aynı zamanda.

Bazen bu rengi sürüp göz kapağımın dış köşesine başka bir renk sürerek derinlik verip makyajımı tamamladığım da oluyor, her renkle kombin yapabileceğiniz nötr bir renk.

Elimin üstüne sürerek göstermek istedim ancak o kadar açık bir rengi var ki okla göstermek istedim :) umarım farkediliyordur.

Bu fara çok ihtiyacım yok diye düşünüp almak istemedim uzun süre, ancak aldıktan sonra çok işime yaradığını, işimi oldukça kolaylaştırdığını söyleyebilirim. Çünkü bazı günler kaş kemiğimin altına bile uyguladığım oluyor. Işıltılı simli renkler sürerek aydınlatmak istemeyip, sadece kaş kemiğimin altı açık renk olsun diyorsanız bu renk o işi de güzelce görecektir.


Bu da sadece bu rengin uygulanmış hali.

Bu ürünü Gratis'lerde 6-7 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Severek kullandığım bittikçe alacağım bir far :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı fikirde olduğum birilerinin olması ne güzel :)) çok işlevsel oluşunu seviyoruz sanırım :**

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar