FAVORİ OJELERİM | #SONBAHAR


       
        - Sonbaharın en güzel yanlarından birisi de koyu renk ojeleri dilediğince sürebiliyor oluşumuz. Aslında hiçbir renkte dayanamadığım ucu açılmış ojeli tırnaklara koyu renkli ojelerde daha da bir katlanamaz oluyorum. Kendimde olduğunda da, acil dışarı çıkacaksam ya hemen siliyorum öyle çıkıyorum, ya da evdeysem de dışarı çıkmadan önce o görüntüden kurtulup yenisini sürüyorum. 

        -Ancak bu durumu sevmiyor olsam da tırnaklarımın yaz-kış demeden sürekli kırılıyor/soyuluyor oluşu, kimi zaman gün ortasında tırnağımda ojenin bir kısmının kaybolmuş olmasına yol açıyor. Bu görüntüye başka ellerde katlanamayan ben, eve gelene kadar akla karayı seçiyorum, gün içinde ellerimi çok göz önünde tutmamaya çalışıyor, adeta saklıyorum. 

       - Oldukça paronayak bir takıntı gibi gelse de ellerin bakımlı olması kadın-erkek demeden benim için çok önemli.

       - Bu kadar uzun açıklamadan sonra, sonbaharda kendimde sevdiğim haliyle kısa tırnaklarımla kullanmayı sevdiğim favori ojelerime geçelim.



       - Renkleri tam olarak anlayabilmeniz için gece ve gündüz ışığında çekerek paylaşmak istedim :)

Fotoğraftaki sırayla gidecek olursak

         *Flormar Plus Quartz  068: Bu renk, içinde kızılımsı yansımalar olan bir bordo ve aslında tam bir yılbaşı rengi, Bildiğimiz flormar ojeleri kıvamında, ince fırçasıyla kolay sürülüyor. Base ve top coat ile en fazla 2.5-3 gün dayanıyor.



         *Flormar 454 : Bu rengi geçen sene alıp sadece 1-2 kez kullanıp bir kenara atmıştım çünkü neye uyum sağladığını bulamamıştım ancak bu yıl kahverengi ve siyah giysilerle harika durduğunu keşfettim. Bu güzel yeşil renk base ve top coat ile 3 gün bazen 4 gün dayanıyor.


           *Note 50 Tiger Eye: Bu oje içinde altın renkli sedefler barındırıyor ancak sürdüğünüzde güneş ışığı dışında hiçbir şekilde farkedilmiyor. Yine de çok güzel bir rengi var. Fırçası çok kalın ve sürüşü oldukça zorlaştıran bir yapısı var. Ojenin kendi kıvamı inanılmaz yoğun ve tek katta çok kalın bir tabaka halinde tırnağı kapatıyor ancak base ve top coat sürünce tırnaklarım daha da kalınlaştığı için 1. günü tamamlayamadan tırnaktan kendiliğinden kalkıyor. Bu sebeple her ne kadar favori ojem olsa da bitince yenisini almayı düşünmüyorum. Sadece rengine bayılıyorum ancak kıvamı gerçekten çok kötü. Umarım ileride kıvamını değiştirirler de tekrar alabilirim. 

         *Flormar 387: Bronz ve sedefli bir renk olan bu ojenin tek kötü özelliği silinirken çok değil ancak biraz uğraştırması. Onun dışında çok güzel bir kıvama sahip ve 2-3 gün kalıcı.

         *Sally Hansen Complete Salon Manicure 660 Pat On the Black: Bu renk aslında  koyu bordo ile patlıcan moru arasında gidip geliyor. Ancak gün ışığı olmayınca siyaha yakın bir hal alıyor, adındaki "siyah" ibaresi bundan olsa gerek. Bundaki kalın fırça Note ojedeki gibi sürümü zorlaştırmayıp aksine tek darbe ile tırnağı örtmenize yardımcı oluyor. Yine 2-3 gün kalıcı.


        *Golden Rose Rich Color.One Step Maxi Brush 05: Çok açık sütlü kahve.  Bu ojenin fırçası da yukarıdaki oje için söylediklerimle aynı. Kıvamı çok yoğun olmadığı için kolay sürülüyor, kolay siliniyor 3-4 gün kalıcı oluyor.


        *Pastel 80: Harika bir bordo rengi, belki de kıvamını en çok sevdiğim marka Pastel. Çünkü ince bir yapısı olmasına karşın tırnağı örtücülüğü çok güzel, kolay sürüldüğü gibi kolay siliniyor. Bordo olmasına rağmen silinirken tüm elime bulaşma yapmıyor. Ve bu fotoğrafı 5.günün akşamında çekmiş olmama rağmen sadece tırnak etlerime yakın olan kısmı ve uçları çok hafif açılmaya başladı ancak o akşam sildim. Bu sebeple gündüz fotoğrafı yok elimde.


Pastel, Flormar, Golden Rose ve Sally Hansen ojeleri Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz.

Note marka ojeleri ise note cosmetics satan mağazalardan edinebilirsiniz.

Benim favori ojelerim bu şekildeydi, sizinkiler hangisi..

Yorumlar

  1. hepsine bayıldım cok guzeller pastel in NUDE ojeleride harika bu sıra favorim onlar ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum beğenmenize çok sevindim :) Şu anda bir çok nude rengim olduğu için NUDE serisine bakmaya korkuyorum açıkçası, renkler çok güzel görünüyor gerçekten, birkaç arkadaşıma hediye ettim o seriden birkaç renk, bende fazlalık yapmasın ancak sevdiklerim de kullansın diye ^_^ İyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  3. Harika seçimler olmuş hepsi de sana çok yakışmış. :) Bana da beklerim. http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, çok naziksin :) hemen bakıyorum :**

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar