GÜNLÜK SONBAHAR MAKYAJI

   
  *Sonbahar deyince her konuda aklıma kızıllar, kahveler, geliyor en çok. Ancak öyle çok koyu olanlarından değil, soft ve romantik olanları seviyorum daha çok, giyimde de, makyajda da geçerli sonbahar renklerim. Koyu tonları daha çok kışa yakıştırıyorum ben nedense, havaların da iç karartıcı olmasından belki, koyu bordolar, acı kahveler ve siyah kışın renkleri olmalı bence. Daha yumuşak tonlar ise sonbaharın. Yaprakların dökülüşü ya da güneşin hüzünlü bir şekilde kızıla çalan batışı beni bu renklere yaklaştırıyor bu mevsimde duygusal olarak.


     *Evet kısa bir edebiyat parçasından sonra bugünkü amacıma dönecek olursak yaptığım soft bordo makyajın detaylarını sizlerle paylaşmak istedim. 



     *Son 1 aydır daha çok kahverenginin hakimiyetinde olan ben, son haftalarda youtuber'lardaki kızıl-bordo arası makyajları görünce kasım ayını da bordoya ayırayım dedim. Şimdi soft versiyonunu yaptım ancak daha değişik versiyonlarını da denemek istiyorum. 



Göz Makyajı



     *İlk önce The Balm Put A Lid On It far bazını tüm göz kapağıma uyguladım.

Ardından renk eşitsizliklerini nötrlemek amacıyla Wet'n'Wild markasının tekli farlarından Brule isimli rengi parmağım yardımıyla göz kapağıma dağıttım. Bu şekilde sürmek şimdilik kolayıma geldi :)



     *Daha sonra yine Wet'n'Wild Comfort Zone paletindeki soldan 2. açık pembe rengi göz kapağıma geçtim.

*Göz kapağıma biraz derinlik katmak adına The Balm Nude Tude paletindeki harika bordo rengi olan sexy'yi göz kapağımın dış köşelerine hafifçe sürdüm ardından Real Techniques Base shadow brush ile bir güzel dağıttım.  Aynı rengi kirpik diplerime de gözümün yarısına kadar uyguladım ve yine karıştırma fırçasıyla iyice dağıttım.   
Dağıtma işleminden sonra eğer renklerin daha çok dikkat çekmesini istiyorsanız renklerden birer kat daha geçebilirsiniz, çünkü dağıtma işleminde renkler açılıyor ister istemez, ancak ben günlük kullanım için bu kadarını yeterli buldum.





      *En alttaki Definer rengini ince uçlu bir fırça ile (ben Real Techniques detailer brush kullandım) eyeliner çektiğimiz çizgiye ince bir şekilde sürdüm ancak çok dağıtmadım. Sadece keskin sınırlar olmasın diye hafif fırçayla dağıtmam yeterli oldu.



   

       *Kirpiklerime Benefit They're Real Mascara'yı yine tek kat geçtim




     *Gözümün içine ise Rimmel London Scandaleyes kalemlerinden Nude rengini sürerek göz makyajımı tamamladım.




Ten Makyajı


     *Yüzümde MacFix Fluid NC20 rengi ile Sephora Perfecting Cover Fondöten'in Medium rengini karıştırıp uyguladım. Göz altlarıma da Nars Rediant Creamy Concealer - Ginger rengi ile Maybelline Affiniton kapatıcıyı karıştırarak uyguladım. 






     *Not: Bu karışımların sebebi rengim ne çok açıldı ne de yazdan sonra çok koyu kaldı, Açık fondöten ve kapatıcı çok açık, koyular da cildime koyu kaldığı için bende karışımlar ile istediğim sonuca ulaşabildim. Eğer sizde bu sıkıntıyı yaşıyorsanız harika bir çözüm olduğunu söylemeliyim.



     *Pudra olarak Rimmel London Stay Matte Pudrasını kullandım.

     *Allık olarak yine The Balm'ın Houndstooth rengini uyguladım.


     ---> Ürünleri uyguladığım fırçaların yazısını okumak için TIKTIK

     *Rujum ise Rimmel London Kate serisinden 105 numaralı rengi. Ve gerçekten çok kalıcı olduğunu söylemeliyim. Çoğu ruj beni 1-2 saat anca idare eder ancak birşeyler yiyip içmeme rağmen 5-6 saat kalıcı oldu diyebilirim. Çok az renk açıldı ancak tazelemeye gerek bile duymayacağım cinstendi. Ancak nedense ruju fotoğraflamayı unuttum :(



Bir not daha; düşük göz kapaklarım yüzünden istediğim gibi fotoğraflama yapamıyorum çoğu zaman, güldüğümde zaten gözlerim de iyice küçülüyor. Ancak hiçbir zaman size somurtarak fotoğraf çekemeyeceğim için mazur görün lütfen :*

Bir de ilk makyaj detayları postum olduğu için bolca fotoğraflamaya çalıştım, umarım beğenmişsinizdir, sevgiler.. 






Yorumlar

  1. Çok sade ve güzel bir makyaj olmuş. Sana da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkür ediyorum, eminim sana da çok yakışırr canım :) :***

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar