ALIŞVERİŞ #1

Herkese merhaba!
Geçenlerde yağmış olduğum küçük bir alışverişi paylaşmak istedim.
Birkaç gün arayla alınmış şeyler olduğunu belirtmek istedim.
Bu tarz yazılar pek yok blogda ancak biraz farklılık olur diye düşündüm. Bu alışverişlerin dışında kozmetik ve parfüm alışverişim de oldu ancak onları bu postta karıştırmak istemedim. Eğer onların da yazısını isterseniz yorum bırakabilirsiniz :)

Aldığım sırayla başlayacak olursam önce Zara'dan aldığım haki renkli pantolondan başlayayım 
Fon pembe olunca renkler olduğundan farklı çıktı sanırım ancak ben bu rengi çok sevdiğim için xs kalan son pantolonu almazsam olmaz diyerek aldım. Bel kısmı biraz bol geliyor ancak dökümlü bir havası olduğu için çok sorun olacağını sanmıyorum.
Paçalarının arka kısmında yırtmaç dekoltesi ile çok zarif bir görünümü olduğunu düşünüyorum.
Bu da pantolonun üzerimdeki duruşu. Tabi ki henüz ütüsüz olduğu için çok cazip görünmüyor olabilir ancak bahar aylarında çok severek giyeceğime eminim.
Daha sonra Şafak'ın hediye aldığı bir kazak var ki bunun rengi ve şekli çok güzel. Kazak Mudo'dan ve onun bedeni de xs ancak çok bol kesimli olduğu için üzerimde de bol duruyor.
Kollarını uç kısmındaki siyah renkli kısım çok hoşuma gidiyor, ister katlayarak istersem de açık şekilde kullanabiliyorum üşüme durumlarım göre, çok teşekkür ediyorum minnoşuma bu güzel kazak için :*
Birkaç gün önce bayıla bayıla kullandığım kahverengi eldivenlerimin tekini kaybettiğim için o kadar üzüldüm ki, aynısını almak için Mudo'ya gittim ancak onun olmadığını söylediler. Bende ona çok benzeyen ancak rengi gri olan bu eldivenleri aldım kendime, ve şu anda bunları da severek kullanıyorum ancak o eldivenler benim ayrılmaz parçam gibiydi hala çok üzülüyorum düşündükçe 
:(((

En son olarak aynı günde aldığım 3 parça üründen bahsedeceğim. İlk önce Pull&Bear'den aldığım gömleklerle başlayayım.
Bu lacivert ipek görünümlü gömleğe ba-yıl-dım! Hakim yaka oluşu ve öndeki iki cep, gömlekte çok hoşuma giden detaylardan.Ceplerin görünmesi için yakından çektim ancak o sırada gömleğin rengi buhar olup uçtu adeta başka bir renge dönüştü ışıktan :D 
Ancak üzerimde gerçek renge daha yakın halini görebilirsiniz.
Pull&Bear'den son ürünüm bu beyaz şifon düğmesiz gömlek. Volanlı oluşu sebebiyle alt kısmı çok hoşuma gitti. Ayrıca böyle bir parça bence gardırobunuzda mutlaka bulunmalı, pantolonlarla ve bel kısmını içine soktuğunuz eteklerle harika görünebilir.
İlk denediğim Small bedenin kenarında minik bir delik olduğu için biraz daha büyük olsa da Medium bedenini aldım. Zaten dökümlü bir modeli olduğu için çok fazla göz hırpalayacağını düşünmedim açıkçası. Modeli çok kullanışlı bence daha sıcak havalarda.
Son olarak da yine Zara'dan aldığım bu kazak/elbise olan versatil parça var.
Ben bunun rengini ve boğaz kısmını çok beğendim. Ne çok açık ne de çok dar. Kazaklarda çok açık yakalardan da çok dardan da hoşlanmıyorum çünkü ya üşütüyor ya da gereğinden fazla terliyorum.
 
Bu sebeple bu yaka kısmı en beğendiğim özelliği oldu. Bu kadar büyük ve uzun bir kazağı nasıl kombinlerim hiç düşünmeden aldım diyebilirim ancak taytlarla ve uzun çizmeyle tunik şeklinde, ya da kalın opak çorapla elbise şeklinde değerlendirebilirim diye düşündüm. 
Kotlarla da hoş bir kombin olabilir aslında, bakıcam ben bi :))
Bu arada L beden olduğunu söylemeyi unutmayayım çok büyük görünüyorum fotoğraftan bakınca nedense :D
İşte benim son zamanlarda yaptığım alışverişim bu şekildeydi. Umarım böyle farklı bir içerik hoşunuza gider. Lütfen yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın.
Herkese mutlu günler!

Yorumlar

Popüler Yayınlar