THE BODY SHOP | KIZILCIKLI LİP BALM

  Bu soğuk havada dudaklarımızı soğuktan korumayı unutmuyoruz değil mi?

Ben The Body Shop'ın indiriminde kendime tatlı mı tatlı ve oldukça bereketli olacağını umduğum bu lip balmı almıştım ve ilk izlenim olarak çok etkilendiğimi İnstagram'da paylaşmıştım.
Aslında vücut spreylerine bakacaktım ancak indirim sebebiyle çoğu ürün tükenmişti ve kalanlardan da hoşuma giden bir şey bulamayınca tam çıkacakken bu lip balm gözüme çarptı. Aslında Vanilyalı olanı istemiştim ancak testerın kokusu çok kötü geldi burnuma. Muhtemelen uzun süredir açık durduğu için bozulmuştu ancak yine de risk almaktansa kokusuna bayıldığım kızılcıklı olanını seçtim.
İçindekiler de bu şekilde.
İlk önce ürün metal ve kapaklı bir kutu içerisinde. Stick formda olmaması benim esasen sevmediğim bir durum. Çünkü bu tarz el ile sürülen ürünleri ev dışında kullanamıyorum hijyenik sebeplerden ötürü. Bu lip balm da benim için sadece evde kullanılacak ürünlerden oldu ne yazık ki.
20 ml'lik bir lip balm daha önce hiç görmemiştim. Bu sebepten sahip olduğum en büyük boydaki dudak ürünü kesinlikle bu. Çok uzun süre gideceğini düşünüyorum. 

Gece sürüp yattığımda sabahları yumuşacık dudaklarla uyanıyorum ve eğer çok çok bolca uygulamazsam sabah dudak kenarlarımda uzama ve birikme yapmıyor. Yani normal miktarda kullanınca hiçbir sorun olmuyor. Bahsettiğim durumu da çok soğukta ve kaldığım bir günün akşamı uygulayıp yattığımda sabah kalkınca yaşamıştım o sebeple biliyorum. 

Yani bir lip balm için denenebilecek uzunlukta kullandım ve el ile uygulanma kısmı hariç nemlendirmesi benim için oldukça başarılı geldi.
Artı olarak mis gibi meyve kokusu ve hafif renk veriyor oluşu ile benden geçer not aldı kendisi.

İndirimde 30 TL'den 10TL'ye düşmüştü, birkaç gün önce gördüm ki indirim hala devam ediyormuş, eğer görürseniz kaçırmayın derim!

Yorumlar

Popüler Yayınlar