ALIŞVERİŞ, HEDİYELER #KOZMETİK

Son zamanlarda yapmış olduğum kozmetik alışverişinden bahsedeceğim bugün.
Artık genellikle ihtiyacım olan ürünleri alacağım diye kendi kendime not düşmüştüm yaklaşık Ocak ayı başında. Ancak çok güzel şeyleri görünce yine duramıyorum sanırım. Bir de merak edip de indirimde gördüklerimi aldım en son. Artık ıvır zıvır şeyler almak istemiyorum. Kullanmayıp bir köşede kalınca içim rahat etmiyor.
Bunların arasında erkek arkadaşımın hediyeleri de var, aslında en sevdiğim parçaları onlar oluşturuyor diyebilirim. 
İlki H&M Nudes göz farı paleti. 4 adet nude renkten oluşan bu palet geldikten sonra her makyajımda nerdeyse onu kullandım diyebilirim. Günlük kullanım için harika renkler var içinde.
Daha sonra MUA Undress Me Too paleti var. Bu paleti benim sevgililer günü hediyem olacaktı aslında, ancak kargo gelince ben dayanamayıp açtım ve 25 gün önceden hediyeme kavuşmuş oldum.
Biz bu paleti Instagramda @dupdurushop'tan aldık ve yurtdışında bulunan ürünler için mutlaka ziyaret etmenizi öneririm. Burcu hanım gerçekten çok ilgili ve tatlı bir bayan, her konuda yardımcı oluyor.
Zara indirime girdiğinde birkaç parça şey almak için para biriktirmiştim. İlk gittiğimde hayal kırıklığı yaşadım çünkü hoşuma giden hiçbir şey bulamadım. Daha sonra 3. haftada tekrar uğradım ve alışveriş yazımda paylaştığım pantolon ve kazağı aldım. Ve aynı zamanda bu üç parfümü aldım. Koku olarak Black ve Black Peony favorim oldu ancak White sınıfta kaldı. Zaten çoğu 
parfüme göre vasat kalıcılıktalar, ancak kokular yine de hoşuma gittiği için aldım.
Flormar supershine serisinden 19 numara, Pastel 48 ve Rimmel London Nail Nurse tırnak bazını aldım. Ojelerin renklerine gerçekten bayıldım. Nail Nurse ise hem tırnaklarımı kırılmaya karşı korudu, hem de ojelerin kalıcılığını oldukça arttırdı.
Son olarak da Gratis'ten Benri kuru şampuan ve Franziskus markasına ait ayak bakım kremini aldım. 
İlk önce kuru şampuandan bahsedeceğim. Elidorun yeşil renkte olan kuru şampuanını kullanıyordum ancak saçı sertleştirmesinden pek memnun kalmamaya başlamıştım son zamanlarda. Elimdeki sprey bitmeye yaklaşmadı henüz ancak indirimde gördüğüm Benri'ye bir şans tanımak istedim. Hakkında güzel yorumlar okumamıştım ancak dün gece kullandım ilk kez ve etkisinden memnun kaldım. Yani saçları beyaz renkte bırakmaması gerçekten güzel oldu. Bunun dışında saçı sertleştirmesi Elidor kadar fazla değil ve geceden sıkıp sabah uyandığımda o sertliğin de geçmiş olduğunu farkettim ve gün içinde beni rahatsız edecek bir his yaşamadım. İlk izlenimim olumlu diyebilirim. 
Özelliği ve kullanım şekli arkada yazıyor.
Son ürün olan ayak kremini de Instagram'da @allaboutnur hesabından Nur'un tavsiyesi üzerine aldım. İlk kullanımda etkisini anlayamadım açıkçası, o sebeple birkaç kez daha kullanıp yorumlayacağım bunu.
Ancak nane ve bitki kokusu gerçekten hoşuma gitti. Sürümü ve emilmesi hızlı oldu. Şimdilik bunları söyleyebilirim.

Benim son zamanlardaki kozmetik alışverişlerim bu şekildeydi. Siz son zamanda kendinize neler aldınız, lütfen yorum olarak bırakın. 
Bloguma sayfanın sağından üye olmayı unutmayın^^
Herkese mutlu günler!

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar