CLARINS | LOTION TONIK -WITH IRIS


Herkese merhaba! 
Yaklaşık 3 ay önce Boyner'den Clarins'in yüz bakım setini almıştım. İçindeki ürünlerin hepsini kullanmadığımı, içlerindeki ürünlerden ilkini incelediğim yazıda (şurada) bahsetmiştim. Şu anda setten çıkan Hydra Quench nem maskesini de kullanmaya başladım. Daha sonra onun da yazısını yazmayı düşünüyorum. Bu yazıda setten çıkan tonikten bahsedeceğim.

Benim setim karma ve yağlı ciltler için olduğu için de toniğim de buna uygun.Öncelikle tonik, plastik ve kapaklı bir şişede geliyor. Plastik olması taşıma açısından güzel bir özellik. Ürün 100 ml ve setteki en büyük boya sahip ürün de kendisi.
 Toniği disk bir makyaj pamuğuna dökerek kullanıyorum. Ben bu toniği ilk aldığımda etkilerini anlamak adına Clarins Temizleyici ile birlikte yaklaşık 1 ay kadar her gün kullandım ve aynı şekilde maske ve peeling uygulamalarından sonra da kullandım.
Toniği cildime sürdüğümde cildimin yumuşacık olduğunu hissediyorum. İçerisinde alkol olmadığı için cildimi hiçbir şekilde germiyor ve yakmıyor. Bu, bir tonik için çok güzel bir özellik bence. Gözeneklerin genişlemesini önlemek adına tonik kullanırken bir de cildimin gerilmesi ve yanması hiç katlanamayacağım bir durum. Bu içerikte olan ürünleri kullanamıyorum. 
Bir de söylemeden edemeyeceğim misler gibi kokuyor. Eğer cilt bakım ürünlerindeki kokulara karşı çok çok hassas değilseniz kesinlikle bayılacağınız bir koku olacağını söyleyebilirim. 
Ürünün rengi yeşil ve pamuğa da yeşil renkli bir sıvı geliyor, yani paketin rengi yeşil diye düşünmeyin. 
Gözenek sıkılaştırma özelliğinden bahsedecek olursam, yanağımın üst kısımlarında gözeneklerim var ve evet bu tonik benim gözeneklerimi bir noktaya kadar sıkılaştırdı. Ancak tamamen gözeneklerim ortadan kayboldu diyemem. Bu etkisinin devamlı olup olmadığını da bilemem, ürünü kullanma süresi boyunca böyle bir etki gösteriyor da olabilir. 
Ancak ben şu anda bu ürünü sadece maske ve peeling sonrasında kullanıyorum. Yani hergün kullanmıyorum, biraz üşengeçliğime geliyor sanırım :) 
Ancak gözeneklerim hergün kullanmamama rağmen eskisi gibi genişlemedi. Belki de etkisi uzun vadeli olabilir. 
Uygun fiyatlı muadilini bulamazsam, düzenli tonik kullanmaya alıştığımda yeniden satın alabilirim. Ürünün tek fiyatını ne yazıkki bilmiyorum. Ancak set fiyatı 99TL idi.
Siz ne düşünüyorsunuz, bu toniği kullanmayı düşünen ya da kullanan var mı?

Herkese mutlu ve keyifli günler! 


Yorumlar

Popüler Yayınlar