MUA | UNDRESS ME TOO

Önden gelen sevgililer günü hediyem olarak MUA Undress Me Too paleti'ni çok zaman geçmeden incelemek istedim.

Öncelikle paletin bu kadar büyük göründüğüne bakmayın. İçindeki farlar gerçekten çok küçük ve sürekli kullanımda biteceğini düşündüğüm harika renkler var. 
Farların toplam ağırlığı 9.6 gr. Yani her bir far 0,8 gr'a tekabül ediyor. MAC tekli farların 1.5 gr olduğunu düşünürsek neredeyse yarısı gibi düşünebilirsiniz.

İçinden çıkan aplikatör benim far uygulayacağım yapıda olmayan bir ürün olduğu için onu öylece içinde bıraktım. Fırça kutuma atarsam beyaz olan süngerleri kirlenecek. Hediye olduğu için kıyamıyorum kısacası atmaya da^^

Ben bu paletteki açık renkleri Gratis'ten aldığım eklips'in far fırçasıyla uyguluyorum. Diğer sıkıştırılmış renkleri ise Avon'un düz uçlu far fırçasıyla uygulayıp Real Techniques Base Shadow Brush yardımıyla dağıtıyorum. Katlanma bölgeme de Daha koyu soğuk mat renkleri Deluxe Crease Brush ile uygulayıp bol maskara ve bazen de kirpik dibime sürüp dağıttığım göz kalemi ile makyajı bitiriyorum.


Farların yapısından bahsedecek olursam, üst kısımdaki 1. ve 3. renkler göz kapağımda hemen hemen aynı renkte duruyorlar ancak 3. diğerinden biraz daha parlak renk veriyor.
Mat farların pigmentasyonunu pek başarılı bulmasam da 1-4-6-7 ve 10. renkler adeta sıkıştırılmış pigmentler gibi yoğun bir şekilde uygulanıyor. 
Palet, gerçekten çok çok sevdiğim bronz, altın, pembe, gül kurusu gibi renklerden oluşuyor. Hafif ve küçük bir palet olmasıyla seyahatlerde de tek başına birçok farklı makyaj yapabileceğiniz bir palet oluyor.

Renkler sol baştan sırasıyla
-Naked
-Devolion
-Shy
-Fiery
-Lavish
-Dreamy
-Tranquil
-Exposed
-Reveal
-Wink
-Obsessed
-Corrupt

MUA Undress Me Too paleti Naked 2'ye dupe (muadil) gösteriliyor ve Pinterest'ten baktığımda gerçekten aralarında çok büyük benzerlik gördüm. Ancak pigmentasyon açısından Naked 2'nin en azından mat renklerde ön planda olacağını düşünüyorum.





Paletteki Reveal ve Corrupt renklerini kullanarak yaptığım makyaj bu şekilde.

Siz ne düşünüyorsunuz? İki paletten kullandığınız biri var mı, lütfen yorum bırakın.
Mutlu günler!

Yorumlar

  1. Paleti uzun zamandır inceleyip duruyorum bakalım almamak için kendimle verdiğim savaş nereye kadar gidecek (: İki sorum olacak; son renk mat ve siyah mı ? Bir de Avon' un düz far fırçasından memnun musun ? Bende de var ama ben uygulamasını pek beğenmiyorum sanki ürünü yutuyormuş gibi geliyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve evet son renk mat ve siyah, ancak biraz silik bir renk çıkıyor ilk katta. Cevaplamayı unutmuşum :))

      Sil
  2. Böyle güzel renkler içeren bir palet için fiyatı bence uygun, evet pigmantasyon çok çok başarılı değil ancak bahsettiğim sıkıştırılmış pigment gibi olan renkler rengini güzelce veriyor bi şansı hakeden bir palet bana kalırsa ^^ Avon'un fırçasında ben öyle bi sorun yaşamadım rengi güzelce göz kapağıma yerleştirebiliyorum tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Evet ben kullanıyorum Undressed paleti. Gerçekten açık renkler oldukça vasat ama koyu tonlar ve simli yapılı olanlar daha başarılı.Bu paletin de renkleri harikaymış.

    YanıtlaSil
  4. Evet renklere diyecek yok :) düşük pigmentasyona göz yumuyoruz o sebeple ^^ Undressed'in renkleri de çok güzel!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar