SEVGİLİLER GÜNÜ MAKYAJI | VALENTİNE'S DAY MAKEUP


Sevgililer gününde yapabileceğiniz çok basit ve ışıltılı bir makyaj yaptım sizin için. Eğer aklınıza bir fikir gelmiyorsa bu renklere yakın renklerle kendi makyajınızı yaratabilirsiniz :) Makyajın detaylarına bakalım mı?
Ten Makyajı:

Sevgililer gününde cildimin kalıp gibi durmasını istemediğim için fondöten yerine Nivea'nın BB kremini kullandım. Bendeki en açık rengi. İlk sürdüğümde biraz açık kalsa da makyajı tamamlayana kadar renk cildime oturuyor. 
Daha sonra Nars Radiant Creamy Concealer ve Maybelline Affiiniton kapatıcıları karıştırıp göz altlarımı kapatıyorum. 
 Ardından Rimmel London Stay Matte pudra ile makyajımı sabitliyorum.


Yanaklarımda pembe bir allık kullanmak istedim. Bu yüzden The Balm Houndstooht allığı uyguladım. Sevgililer günü parlak ve sağlıklı görünen bir cilt için aydınlatıcı kullanmazsam olmazdı.
Bunun için Physicians Formula Shimmer Strips 'Sunkissed Glow' ile elmacık kemiklerimin üst kısmına yoğun şekilde uyguladım. Ancak disko topuna dönmemeye dikkat edin yine de!


Kaşlarımı The Balm Nude Tude paletindeki Sultry rengi ile doldurup Wet'n'wild kaş jelimle sabitledim.

Göz Makyajı:
İlk fotoğrafta pembe renkli minik kalpler göz makyajında kullanılan, kırmızı kalpli renk ise kaşımı boyamak için kullandığım renkler.

Göz makyajıma Maybelline color tattoo Pink gold ile baz oluşturdum. Ardından Make-up Academy paletinden gül kurusu rengi göz kapağıma geçtim. Bu renk folyo etkisi sağladı. Zaten parlak olan bazın üzerinde adeta pigment kullanmışım gibi durdu.



Gözümün katlanma bölümüne Nude Tude paletindeki Sexy rengi ile derinlik verdim. Bunu göz kapağımın ortalarına kadar karıştırma fırçası ile karıştırdım. Aynı rengi alt kirpik dibimin en dış köşesine de dağıttım ki daha buğulu bir görünüm olsun. Paletteki simli pembe olan Stand-offish rengi ile göz bebeği hizasından göz pınarıma kadar geçtim, bu sayede aydınlık görünüm bozulmadı. 

 Göz pınarlarıma paletten Sassy rengini uyguladım. Alt ve üst kirpik diplerime siyah bir kalemle geçtim, bu sayede kirpik diplerim boş görünmeyecek.

Maybelline Master Precise kalem eyeliner ile orta kalınlıkta bir eyeliner çektim. Biraz daha dramatik bakışlara sahip olmak için bence güzel bir yöntem.

Rimmel London Lash Accelerator maskara ile göz makyajımı tamamladım.


Dudaklarıma Essence In the nıude dudak kalemi ile geçip üzerine Rimmel London Kate serisinden 105 numarayı uyguladım. Bu sayede dudaklar nude renkte kalırken biraz daha ağır olan göz makyajı ile de uyum sağlamış oldum.


Makyajın bitmiş hali de bu şekilde. Oldukça şık ve dikkat çekeceğiniz, ancak çok da abartılı olmayan bir sevgililer günü makyajı olsun istiyorsanız bu makyajı deneyebilirsiniz.
Şimdiden Sevgililer Gününüz kutlu olsun. 
Aşkla kalın!

Yorumlar

  1. Makyaj süper olmuş canım .Takipteyim bloğunun.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum ilginize, çok mutlu oldum :))

    YanıtlaSil
  3. harıka ve cok dogal bayıldım :) dogal makyaj her zaman favorım...

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler! Bende doğallıktan yanayım ancak sevgililer günü sebebiyle gözlere azıcık romantizm katmak istedim<3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar