GRATİS EVENT | NELER OLDU?

Herkese merhaba!
Geçen hafta Gratis, Kozyatağı Hilton'da bir Workshop etkinliği düzenledi. Benim gitme niyetim pek yokken arkadaşım Gizem'in sorması üzerine birlikte gitmeye karar verdik. 
Hatta gittiğim gün Instagram'dan bu foroğrafı paylaşmıştım.
Biz saat 9:30 civarı otele giriş yaptık ancak 10'da başlayacak etkinlik 10:30 civarında başladı. Biz de uzun süredir görüşmediğimiz için bunu fırsat bilip lobide bir güzel sohbet ettik.
Lobiden bir görünüm
           Etkinlik başladığında Nivea'dan Urban Care ve L'oreal'in İnsan kaynakları ve farklı departmanlarından gelen bayanlar bizlere slayt ve video gösterimi yaptı. Ve arkasından iki arkadaşa makyaj uygulaması yapıldı.
Slaytların oldukça uzun olması bizleri biraz yordu diyebilirim. Sunumların bitimindeki etkinliklerin biraz daha uzun olması amacıyla sunumların kısa tutulması daha hoş olabilirdi diye düşündük.
Sunumlar ve makyaj uygulamaları sonunda lobide kurulan standlar ve snack bar eşliğinde marka ve ürün tanıtımları yapılıp sohbetler edildi. Bizler de Urban Care, Gosh, Nivea, Himalaya, Aspire gibi markaların ürünlerini inceleme fırsatı bulduk.
Tatlışım mamaları götürürken :)




Gelelim event sonunda verilen hediyelere.
Gizem'le bizim torbalarımızdan L'oreal Lumi Magic ve True Match fondötenler çıktı. Yağlı ciltli olan ben ve kuru ciltli olan gizem fondötenleri takas ettik. 

Ancak renkler o kadar koyu ki kullanmamız mümkün değil, ancak açık renkli fondötenlerle karıştırarak kullanabiliriz diye düşündük en son. Bendeki rengi R7-C7 numaralı Amber Rose. Elimin üstünde resmen turuncu kalıyor.

Daha sonra Nivea BB krem çıktı ve bendeki en açık rengi. Ancak bunu cildimin neme ve renk eşitliğine ihtiyacı olan bölümüne uyguladım ve renk farkı çok uçuk değil. Ancak gün içinde cildimde parlama yaptı, Pudra ile sabitleyip tekrar kullanacağım.

BB krem klasik nivea kremleri gibi kokuyor ve sürümü çok güzel, kıvamı yumuşacık ve hemen dağılıyor.

Himalaya markasını daha önce Gratis'lerde hiç görmemiştim ya da dikkatimden kaçtı ancak standdaki tatlı kız ile biraz konuştuk ve bizlere denememiz için bu yüz yıkama jellerinden alabileceğimizi söylediğinde merak edip birer tane aldık. Çok merak ediyorum bu jeli çünkü içinde sabun ve paraben bulunmuyor %100 doğal içerikli bir ürün olduğu yazıyor. Bakalım neler olacak. 
Daha sonra cilt analizinin ardından kupkuru dudaklarım için niveanın karpuzlu lip balmından aldım. Kokusu harika!!

Son olarak da Urban Care markasının danışmanı Arzu hanım ile uzun bir sohbet ettikk ve Markanın en eski zamanından beri kullanıcı olduğumu duyunca çok şaşırdı. Down Under Naturals'ın koalalı serisinden kullanıyordum küçükken. Bu sebeple oldukça ilgi gösterdiler ve bir çanta dolusu collagen&keratin ve tea tree serisinden tester şampuan, saç kremi ve maske verdiler.
Sunumlar bitene kadar oldukça yorulduk ancak sonrasındaki etkinlik ve sohbetler oldukça güzeldi. Herşeyden önce biz görüştüğümüz için çok sevindik.Etkinlik ekstrası oldu :))

Böyle değişik bir organizasyon hazırlayan Gratis ekibine teşekkür ediyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar