BİTENLER | #3

Merhaba!
Çok uzun zamandır bir bitenler yazısı yazmadım. Çünkü yazı yazacak kadar şey bitirmeyi beklemeden çoğu zaman biten ürünleri yazıya eklemek aklıma gelmeden atmış oluyorum.

Ancak son zamanlarda havaların kötü olması sebebiyle uzun süre evde kaldığım için bitenleri bir köşede toplamaya karar verdim. Zaten hepsi birbirine yakın zamanda biten ürünler olduğu için bu bekleyiş çok uzun sürmedi.


Öncelikle peeling, maske ve nemlendiriciden başlayalım.
Yves Rocher Kayısılı Peeling'i ne kadar sevdiğimden daha önce şuradaki yazımda bahsetmiştim. Çok iri sayılmayacak büyüklükteki tanecikleri ile haftada 1-2 kez kullandığım ve cildimi çok rahatlatan bir peeling. Bitmeye yaklaştığında neredeyse Avrupa yakasındaki tüm Yves Rocher mağazalarında bu ürünü aradım. Hatta doğum günümde kampanyadan yararlanıp stok yapacaktım ancak hiçbir yerde bulamadım. Bulduğum ilk yerde alacağım deyip sıradaki ürüne geçiyorum.

Watsons'larda satılan Mud Therapy serisinin Deep Cleansing Mud Mask'i üzülerek bitirdim. Hatta bu maske bitmesin diye diğer bir watsons maskesi olan De-Stressing maskeyi kullanmaya başladım çünkü bu maske artık üretilmiyor bunun yerine diğer seriyi getirmişler ancak bu maske kadar başarılı olduğunu düşünmüyorum ne yazık ki. Bu maske anında cildimi yatıştırıp kızarıklıkları alan ve cildimi yumuşatan bir maskeydi. Çok uygun fiyatlı olmasına rağmen bittiğine en çok üzüldüğüm ürün bu oldu.

Yves Rocher Sebospesific serisinin Ultra Mat nemlendiricisi. Bu ürünü alalı epey zaman oldu. Hatta araya başka nemlendiriciler girdi, onları kullandım bitirdim. Aslında bu kullandığım 2. kavanoz, ilkinden memnun kalıp bunu almıştım ancak cildim alıştığından mıdır nedir çok etkisini görmemeye başladığım için anca bitirebildim. Elim pek buna gitmedi açıkçası. Nemlendirme özelliği orta sevideydi ancak cildimi hızlıca yağlandırması ile kavanozda yazan "MAT" ibaresi oldukça çelişik geldiği için bir daha satın almayı düşünmüyordum ki zaten üretimden kaldırıldığını öğrendim. Yerine çıkarılan seriden yazısı burada olan Sebo Vegetal Zero Blemish Gel Cream'i aldım ve nemlendirmesini oldukça beğendim.

Garnier Kusursuz Makyaj temizleme suyu, her bitenler yazımda kendisine rastlıyor olabilirsiniz, bitirdiğim bir sürü şişeden biri kendisi. Detaylı yazısı şurada

Kışın ellerim kuru ötesi olup pul pul ve üstelik ağrılı bir kaşıntıya mağruz kaldığı için çok fazla el kremi kullanıyorum. Bir kez de Rossman'dan bu Isana markasının papatya özlü el kremini denemek istedim ve çok komik bir fiyata satın aldım. Etkileri anında cildimi yatıştırmayı başardı evet ancak emilmesi biraz zaman alıyor ve yağlı bir his bırakıyor. Bu sebeple baş ucuma bu kremi koyup ne zaman aklıma gelse sürerek yaklaşık 1 ayda bitirdim. Bir daha satın alır mıyım? Evet farklı versiyonlarını deneyebilirim çünkü böyle uygun fiyata en azından evdeyken kullanabileceğim bir el kreminin zararı olmaz bence.

Nivea Dry Comfort Anti-transpirant oldukça memnun kaldım bu üründen. Yüzüm çok terler ancak koltuk altlarımda böyle bir sorun yaşamıyorum çok şükür. İçinde alkol (ve mümkünse alüminyum) bulunmayan tüm ürünlerle iyi anlaşıyorum genellikle. Zaten pudralı ya da pudrasız olsun deodorant insanı değilim. Bence yeterince korumuyor ve bana bu ürünler kadar temizlik hissi vermiyor. 


Duş jellerine gelecek olursak adeta duş jeli yiyicisiyim. Sürekli değiştiriyor ve sık sık bitiriyorum. Yves Rocher'in bu lotus çiçekli duş jelini yine bayılarak kullandım. 

Vanilla & Almond Duş jeli, çok sevgili arkadaşım Ezgi'nin bana hediyesi olan tatlı mı tatlı bir setten çıkmıştı. Uzun süre kullanmaya kıyamadım ancak bozulacağını düşünüp hızlıca kullanıp bitirdim bu jeli de. Kokusu gerçekten benim en sevdiğim kokulardan olan vanilya kokusuydu. Bademi pek alamadım ancak bayılarak kullandığımı söylemeliyim.

 

Maskara bahsinde öncelikle Avon'un Color Trend serisinden siyah maskaradan bahsedeyim. Bu maskarayı annemin elinden tek kullanım için alıp denemiştim ancak geri vermeyi unuttum (!!) Fırçasına bayıldım diyebilirim. Kirpiklerimi çok güzel kıvırık bir de güzel hacim kattı ancak nadir de olsa biraz topaklanma yapıyordu. En kötü yanı ise alt kirpiklerime sürdüğümde akıyor oluşuydu ancak üst kirpiklerde zevkle kullanıp bitirdiğim bir maskara oldu.

Maskara canavarı olarak yeni maskaraları denemeye bayılıyorum ancak çok uzun zamandır favori markam Maybelline. Tüm maskaraları harika oluyor bence. Rocket Volume Express maskarası da en beğendiklerimden. Tek tek ayırıp uzatması ve hacim vermesi ile tekrar alacağım maskaralardan biri kesinlikle.

Loreal Double Extension maskara, maskara bazı kullandığım ilk maskaram oldu ve bunu uzun zamandır raflarda görmedim nedense. Kendisinden memnun kalmadım gerçi ancak maskara bazını çok fazla kullanmadığım için maskara kısmı bittiği halde bir süre maskara bazını diğer maskaralarımla kullanıp bitirdim. Keşke sadece bu bazdan üretse Loreal. 

İşte benim bir süredir kullanıp bitirdiğim ürünlerim bu şekildeydi. Siz son zamanlarda hangi ürünleri bitirdiniz, yorum bırakmayı unutmayın!
Mutlu günler!





Yorumlar

  1. Gelsinnn yenilerrrr :)) ne güzel anlatmışşsın hepsini

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :) mümkün olduğunca kısa ve açıklayıcı olmaya çalışıyorum :) Son dönemde yeni ürün almaktansa elimdekileri bitirmeye çalıştığım için yüz ve vücut ürünleri fazlalıkta oldu, beğenmenize sevindim :**

    YanıtlaSil
  3. Ay ben leoparli duş jelinin paketine ölürüm ne kadar tatlı hakikaten insan kıyamaz kullanmaya. Biten ürünlerin yazısını okumak bana çok keyif veriyor, daha bilgilendirici geliyor, büyük bir keyifle okudum yazınızı :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiiim! :)) Ben de favoriler ve bitenler yazılarını çok seviyorum sizin gibi düşünüyorum bu konuda :) Beğenmeniz ne güzel :**

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar